Terve,
vaan eipä voi Mimmi näköjään tunnustaa olleensa väärässä... teholaskelmissaan. Jatkossa voinemme kuitenkin keskittyä nimimerkin v6Saab projektiin. Ei pilata hienon projektin keskustelua sivuraiteiden asioilla.
Onnea projektiin ja anna tulla infoa projektistasi v6Saab!!
Ja hyvää talven jatkoa kaikille SAABisteille.
NG 900 2.5 v6
Re: NG 900 2.5 v6
Hyllystä lytyy: Saab 9000 3.0 V6 Griffin -95, Saab 9-5 3.0 Tid wagon -02, Saab 9-3 1.8t wagon -05
varastossa olleet
9-5 SE -00, 900 - 94, 900 GLS -80, 99 -72
varastossa olleet
9-5 SE -00, 900 - 94, 900 GLS -80, 99 -72
Re: NG 900 2.5 v6
ei siinä mitään,se on hyvä että on järki-ihmisiä jotka pitävät kohtuuttomat projektit kurissa.muutenhan täälläkin alkais olemaan "asensin suihkumoottorin Saabbiin"-projekteja..Minua ei häiritse se että kommentoidaan projektia.
Re: NG 900 2.5 v6
Helpommin saanee itse tekemällä, kun mun käsittääkseni Opelin ja Saabin V6-moottoreissa ei ole paljoa yhteistä.nakke kirjoitti:Steimetziltä löytyy valmissarja (tehty mv6 opeliin) mutta on aivan taivas-kallis.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: NG 900 2.5 v6
Sen verran vaan että molemmissa on sama 54 V6.
Hyllystä lytyy: Saab 9000 3.0 V6 Griffin -95, Saab 9-5 3.0 Tid wagon -02, Saab 9-3 1.8t wagon -05
varastossa olleet
9-5 SE -00, 900 - 94, 900 GLS -80, 99 -72
varastossa olleet
9-5 SE -00, 900 - 94, 900 GLS -80, 99 -72
Re: NG 900 2.5 v6
Pitkästä aikaa pientä päivitystä projektiin..
Ahdin on saapunut pajalle(vain n.1,5viikkoa myöhässä eli aika hyvin )
Kone on kasassa,koneistuksissa menikin odotettua pidempi aika koneistamon työkiireiden takia.
Ruhokin alkaa olemaan läjässä,myös sieltä löytyi pieni "ylläri" tavaratilan pohjalla oli pesiytynyt ruostetta,takana kurakaaria myös jouduttiin hieman työstämään.Ruostesuojauksen vielä tekevät niin saadaan auto eteenpäin.
Kaikenkaikkiaan projekti on edistynyt varsin hyvin omilla osaalueilla joten tästä on hyvä jatkaa.Odotettavissa olevat ongelmathan ovat vasta edessäpäin
Ahdin on saapunut pajalle(vain n.1,5viikkoa myöhässä eli aika hyvin )
Kone on kasassa,koneistuksissa menikin odotettua pidempi aika koneistamon työkiireiden takia.
Ruhokin alkaa olemaan läjässä,myös sieltä löytyi pieni "ylläri" tavaratilan pohjalla oli pesiytynyt ruostetta,takana kurakaaria myös jouduttiin hieman työstämään.Ruostesuojauksen vielä tekevät niin saadaan auto eteenpäin.
Kaikenkaikkiaan projekti on edistynyt varsin hyvin omilla osaalueilla joten tästä on hyvä jatkaa.Odotettavissa olevat ongelmathan ovat vasta edessäpäin