AP kirjoitti:Nyt tuli pieni muistikatkos . Eli tulihan tuosta puskurista tosiaan leikattua sitä pohjamuovin kiinnityshuulta lyhyemmäksi. Ei kylläkään ole välttämätöntä, halusin vaan että tuo cooleri tulee mahdollisimman lähelle aukkoa.
Ja tosiaan sitä pohjamuovia ei itsellä ole. En tiedä minkälainen se muovi on, mutta varmaan siihen pitäisi tehdä pieni aukko. Jos tarvis niin voin ottaa tuosta vielä kuvan seuraavan kerran kun on auto nosturilla.
Ookoo..
Ajattelin lähinnä tuota alumiinista törmäyspalkkia, että siihen ei kuitenkaan ollut tarvetta lähteä leikkelemään. Tuo kun on noin edessä niin ei vissiin öljyjäähykään tullut tielle.
Käynyt mielessä tämä IC jos (ja kun) päivitystä tarvitaan
Jep, muuten sopi kyllä ihan mainiosti. Jäi irti palkin alareunasta jotain 1-2cm. Saa toki alemmaksikin jos tarvis.
Harrimatias kirjoitti:Jep, hienosti laitettua Itselläkin mahdollisesti coolerin vaihtoa tiedossa. Ja nimenomaan mahdollisesti tuo aika sama Ja on tuo auto upea....
Tosi tukevat ja hyvät istua ja mikä parasta, halvat. Pitää käydä verhoiluttamassa päälle beiget nahat niin sopii sisustukseen. Vielä pitäisi saada beige nahkainen takapenkki (3d). Saa tarjota jos löytyy ylimääräinen .
Pitkästä aikaa vähän edistystä. Mäntykorvelta löytyi kohtuukuntoinen takapenkki. Mustia pinttyneitä jälkiä ja muuta paskaa oli aika reippaasti, mutta kunnon aineilla sai kyllä hyvän muutaman tunnin hankauksen jälkeen . Vielä pitäisi käsitellä hoitoaneella.
Recarot kävi verhoilijalla, ja niihinkin on nyt kietastu nahat päälle. Aika hyvin osui sävykin kohdalle takapenkin kanssa.
Nyt sitten pitäisi jaksaa vielä heittää ne paikalleen. Etupenkeissä on tietenkin vähän isompi savotta edessä että saa sopimaan.
Penkit on asennettu ajat sitten, ja sainpahan viimein otettua pari kuvaa. Kaikki suojamuovit ei ole vielä paikallaan. Asennuksessa tuli ihan mukava yllätys: calibran kiskot sopi suoraan paikalleen . Ja minä kun ajattelin ensin että en viitsi edes kokeilla. Ainoastaan kuskin penkki tarvi yhden kiinnityspisteen alle muutamat rikat, että sai penkin suoraan. Kaippa niissä on sitten Calibroissakin sama pohjalevy kuin satkussa ja vectrassakin. Ovipahvit tarttis vielä verhoilla, mutta sen pystyy tekeen onneksi itse.
AP kirjoitti:Kaippa niissä on sitten Calibroissakin sama pohjalevy kuin satkussa ja vectrassakin.
Muistan joskus ng-satkua markkinoidun nimenomaan Calibran alustalle tehtynä, vaikka sama alusta löytyy Vectrastakin. Calibran sporttisuus yritettiin vissiin siirtää Saabiin alustan muodossa .
AP kirjoitti:Kaippa niissä on sitten Calibroissakin sama pohjalevy kuin satkussa ja vectrassakin.
Muistan joskus ng-satkua markkinoidun nimenomaan Calibran alustalle tehtynä, vaikka sama alusta löytyy Vectrastakin. Calibran sporttisuus yritettiin vissiin siirtää Saabiin alustan muodossa .
Matti
Itseasiassa Calibran & 4X4 Vectrojen alusta on erilainen kuin ng900 / Normi A-Vectra.
Calleissa & 4x4 Vekuissa on erillisjousitettu taka-akseli, kun taas normissa ja ng900 on "jäykkä" taka-akseli.
Muilta osin pohjalevy on tosiaan melkolailla identtinen.
Ahaa, aina sitä oppii jotain uutta. Itse olin tietoinen että calibran ja vectran penkit käyvät ristiin, mutta ei tullut mieleenkään että ne sopisi suoraan satkuunkin.
On tosiaan melko arka kaikelle paskalle tuo väri, mutta onneksi löytyy hyvät hoito- ja puhdistusaineet