Lähemmin tutkittuamme se paljastuikin hyvin varustuksi malliksi (GL), on takaspoileria ja kattoluukkua sun muuta sälää, jopa sähkölasit mutta ne oli kyllä itse tehty asentamalla jotkut bilteman tekemät "sähköiset ikkunanavaajat".
Ruostettakaan ei pahemmin ollut mitä nyt pari reikää vänkärin puolen helmassa, kuskin jalkatilassa, peräkontissa ja vetoakselin yläpuolella
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tarkoitus olisi siis ensin kunnostaa auto sellaiseksi että siihen voisi hakea kilvet ja sen jälkeen siirtyä pää aiheeseen eli turbottamiseen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Rekisteröinnin jälkeen olisi tarkoitus ottaa kone pois keulilta ja peruskunnostaa se turboa varten.
Olisi kiva jos joku voisin hieman antaa listaa mitä pitää tehä että tuon auton saisi muutoskatsastettua turboksi sitten kun sen aika koittaa.
Turbon mäntiä saa tarjota YV:llä mulle tai [Jyri]:lle
Laitan tähän vähän kuvia:
![Kuva](http://i173.photobucket.com/albums/w46/Eetu_dusty/saabi41008001-1.jpg)
![Kuva](http://i173.photobucket.com/albums/w46/Eetu_dusty/saabi41008003-1.jpg)
![Kuva](http://i173.photobucket.com/albums/w46/Eetu_dusty/saabi41008004-1.jpg)
![Kuva](http://i173.photobucket.com/albums/w46/Eetu_dusty/saabi41008006-1.jpg)
![Kuva](http://i173.photobucket.com/albums/w46/Eetu_dusty/saabi51008001-1.jpg)
![Kuva](http://i173.photobucket.com/albums/w46/Eetu_dusty/saabi51008002-1.jpg)
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)