Itseasiassa tuo ei nyt niin paha ole miltä näyttää, etujalkatila on vaan pahan näköinen koska sinne on päässyt jostain kosteutta. Hitsattavaa ei oikein ole kuin noi takapyöräkoteloiden etureunat(toisen puolen jo hitsasin ja massasin), takakontin pohjan kulmat on hitsattu joskus joten ne ei ole pahat, lattia apukuskin puolelta ja kuskin puolelle pieni paikka, etupyöräkoteloiden etureunat. Vetarintunnelit oli täysin ehjät ja isän entisestä 900 saa täysin ruosteettomat ovet, mutta siinä on vasta ruosteinen auto. löi pohjaa miltä kohtaa vaan niin aina meni läpi (no mittarissa oli sentään yli 450tkm). Ja itselleni tämä on ensimmainen auto ja korttiinkin on vielä reilut kaksi vuotta joten tuleepa hitsaamista ja maalaamista harjoiteltua halvalla lähtökohdalla. Meinaan maalata ton itse, kyllähän sen pitäisi onnistua kun on riittävän kärsivällinen. Hintaahan oli alle 300 ja ajamalla tuli pihaan ja tuli ajettua melkein 100 kilometriä testiajoa ja kaikki muu toimii paitsi pitkät valot. Koneeltaan on täysin kunnossa paitsi että käynnistyy kolmella pytyllä mutta lämmetessä neljäskin tulee mukaan, johtuu varmaan noista sytytyslaitteista jotka on vanhat ja ainakin virranjakajan kannen nastat oli ihan
hapettuneet enkä ole vielä kattonut tulppia ollenkaan. Venttiilit naputtaa myös vähän. Sopiiko tohon lohkoon suoraan 9000:sen 16v kansi. voisi tuoda vähän lisää tehoo.Joo kyllä tosta varmaan tulee viistokeulainen kun sopii mustaan jotenkin paremmin.
http://kuvablogi.com/nayta/1520637/
Myydään kuvassa näkyvä täysin ehjä "ripamaski" ja konepelti(huonokuntoinen) jossa kummallakin puolella tuuletusrivat. Saa tarjota!
Jos jollain olisi compin turbomerkit ylimääräsenä niin voisin ostaa.