Tehtaan linjat ja alkuperäisyys kunniaan.
Turbon vaihto isompaan (?) olisi edellyttänyt kunnolla tehtynä myös muutoksia ruiskutukseen eikä sellainen taida kuulua tämän projektin luonteeseen.
T03 on miehekäs ja rohkea valinta.
Eskin Aero-projekti
Re: Eskin Aero-projekti
Joo, alunperin oli haavena T3/4-hybridi, mutta tuli kuitenkin hankittua tämän foorumin myyntipalstalta tuo orggisfööni hintaan 450e. Ruiskua ei lähdetä sörkkimään, eikä myöskään rälläköidä mitään keulasta kuulerin takia
Eski
Eski
Re: Eskin Aero-projekti
Onko tuolle 2.3 venakopalle joku oma ideansa vai sattuiko vain moinen löytymään hyllystä?
Re: Eskin Aero-projekti
Se on sitä tuninkia.Mik4 kirjoitti:Onko tuolle 2.3 venakopalle joku oma ideansa vai sattuiko vain moinen löytymään hyllystä?
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
Re: Eskin Aero-projekti
Itse aikanaan laitoin moisen katu-uskottavuuden takia ja eritoten katsastusmiehen kiusaksi. Katsastusmies olikin jostakin kumman syystä kiinnostunut koneen koosta ja siitä kysellessä saikin hyvin ympäri pyöreitä vastauksia. Kun lopulta löytyi moottorista tyyppimerkintä B202 kerroin mitä mikäkin numero tarkoittaa ja lisäsin vielä, että jos 2,3 kone sopisi og:hen se olisi jo asennettu 2,0-venakopan keraMik4 kirjoitti:Onko tuolle 2.3 venakopalle joku oma ideansa vai sattuiko vain moinen löytymään hyllystä?
Minun mielipide t03:sen valinnasta: tehdasuusi ahdin ei ole ollenkaan hullumpi valinta jos muita muutoksia ei aio tehdä jo mainittuun ruiskuun tai cooleriin. Tehdasuuden ja 200tkm ajetun garretin välillä on aikamoinen ero spoolupissa - sehän se lienee t03:sen suurin ongelma. Harrastajan käsissä ahdin on yleensä vielä kohtuullisella käytöllä, jolloin pakopesän halkeamisriski on keskiverto käyttäjää pienempi.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: Eskin Aero-projekti
Ajattelin antaa oman Aeron olla sellaisenaan, mutta kyllä tätäkin lukiessa alkaa kutkuttamaan...
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Re: Eskin Aero-projekti
Jep, 2.3-venakoppa sattui tulemaan kannen mukana, joten kokeilin tuota kiillotushommaa siihen, Ei sitä vielä ole kirkossa kuulutettu, että tuleeko se lopulta valmiiseen koneeseen kiinni
Eski
Eski