No niin, Levin reissu takana, kilometrejä tuli mittariin n.2400.
Hyvin meni koko matka ja voin ehdottomasti suositella noita Bilteman kuormatelineitä! Mitään ongelmia ei niiden kanssa ollut, eikä esim.kiristämisen tarvetta ilmennyt matkan aikana. (Yli 110km/h vauhdissa alkaa vähän humista tuo boksi, mutta eihän talvella niin lujaa edes saa ajaa...)
Pakkasta kun tuolla oli kovimmillaan se -30c, niin pakkasnestettä alkoi vähän tiputella jostain alleen, joten sitä pitää tutkia kun ehtii.
Keskikulutus tuo ruumisarkku katolla ja koko matka reippaalla kaasulla ajellen 5.9l/100km, johon itse olin varsin tyytyväinen.
Pari klubilaista bongasin myös tuolta Leviltä, siitä kirjoitin jo
olitko se sinä osioon.
Tässä vielä muutama kuva reissun varrelta:
![Kuva](http://i31.photobucket.com/albums/c368/JussiT-5R/Saab%209-5%20TiD%20kuvat/th_Leville1ABCVaasa.jpg)
Vaasan Aakkosbaari...
![Kuva](http://i31.photobucket.com/albums/c368/JussiT-5R/Saab%209-5%20TiD%20kuvat/th_Leville2Rolloon.jpg)
Lähempänä Rovaniemeä jo...
![Kuva](http://i31.photobucket.com/albums/c368/JussiT-5R/Saab%209-5%20TiD%20kuvat/th_Levinhuipulla3.jpg)
Levitunturin huipulla...
![Kuva](http://i31.photobucket.com/albums/c368/JussiT-5R/Saab%209-5%20TiD%20kuvat/th_Levinmokilla1.jpg)
Mökin pihalta...
Eberi ei myös kovimmilla pakkasilla aina tahtonut käynnistyä, mutta sitten kun sen sai pöhisemään, tuppasi lykkäämään
vähän savua ilmoille...
![Kuva](http://i31.photobucket.com/albums/c368/JussiT-5R/Saab%209-5%20TiD%20kuvat/th_LevillaEberisavuttaa.jpg)
...Pitäisi vissiin huollattaa sekin...
P.S. Ehkä hulluinta mitä näin matkan varrella, oli joku Chrysler Voyager kuski, jolla oli kaksi samanlaista Thulen hökötystä rinnakkain katolla.
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)