1) Ei yhtäängeorgahti kirjoitti:kävi sitten niin, että garretti antautui viikon kuluttua auton ostosta. bilian piikkiin turbon vaihto metroautossa. ehdin viime hetkellä hätiin ja sain kuin sainkin metroauton tilaamaan siihen aeron turbon. procarservicestä sain apuja "tarvittavien" lisäputkien numerointiin, kun metroautossa meni sormi suuhun ja toinen pe.......n. työnjohto meinas että tähän menee PALJON enemmän aikaa kuin garretin asentamiseen ja epäili koko projektin järkevyyttä..
vähän tässä ilmaa haistelleena olisi tuon isomman föönin myötä tehotavoite ~250hp / ~380nm. varmaan suuttimet mennee uusiksi - en tiärä viälä.
veikkauksia vastaanotetaan:
1) paljonko enemmän metroauton merkkimekaanikot saavat menemään mitsun asentamiseen kuin garretin?
2) paljonko pannuhuoneesta todella saadaan virtaa chippauksen jälkeen? (kyseessä 110kW alunperin..)
2)
Vaihtuuko putkisto vai mennäänkö vaikolla?
Kuka virittää?
näiden yhteissummana, saattaa olla että väännöt piikkaa siellä spoolaus alueella ja sitten tulee the hyytyminen, veikkaisin että tehot jää siihen 250-260 pintaan korjattuna.
jos vaihtuu downpipe ja tunaamista ei tee täysi housu voi olla lukemat järkevämmät.