Elikä asennus on edennyt passelisti ja seuraavassa hieman vaiheita.

Sedanin umpikatto, jota lähdettiin työstämään.

Aiemmin -88 900i 2d:ssä ollut luukku. Sopivasti punasävytetty

Kattoverhoilu on hyvä irroittaa roikkumisen välttämiseksi.

Mittaukset otettiin annettujen mittatietojen perusteella, jotka olivat suuntaa antavia pahvisapluunasta.

Paikka reiälle on merkitty asettamalla kehys katon päälle sopivaan kohtaan. Tämän jälkeen teipit kiinni suojaamaan maalipintaa ja metallia leikkauksen ajaksi.

Reikä valmiina pistosahauksen jälkeen. Aikaa asennuksesta n.3h (miettimistyötä suurin osa).
Tämän jälkeen poistin teipit ja tasoitin reunat siisteiksi aukon leikkausjäljistä, jonka jälkeen seurasi happomaalaus reunoille. Maalin kuivuttua sitten perus primeri ja tiivistysmassan lisäys.
Kehystä soviteltaessa paikoilleen yllättäen reikä oli hieman pieni, joten sitä tuli suurentaa, jonka jälkeen saatin kehys sovitettua paikoilleen.
Tämän jälkeen korikitti-saumausainetta laitettiin pistoolilla runsaasti kehyksen ja katon väliin. Mukana tullutta kumitiivistenauhaa ei käytetty, johtuen liiallisesta alimittaisuudesta. Siitä puuttui palanen, koska ei täysin ulottunut kiertämään luukun reunusta.
Seuraavaksi luukku paikoilleen ulkokehykseen ja tiivistemassaa ulko- ja sisäkehysten väliin kumitiivisteen lisäksi. Vanhoja tiivistemassoja on hyvä poistella, jos niitä löytyy. Tässä tarvitsi vain osa poistaa. Kiinnitys tapahtui peltiruuveja käyttäen, kuten alunperinkin.
Tämän jälkeen mustaa kansimassaa luukun ulkoreunalle peittämään rakoa katolta kehykselle ja luukun yläkehyksen tasalle.

Tässä lähes ajovalmiina ennen lopullista tiivistys ja puhdistusvaihetta.