99 Turbo projekti (pikku päivityksiä 9/2009)
Re: 99 Turbo projekti (pikkuhiljaa kesä-kunnossa)
Hieno skuuppihan tuo on, ja sopii hyvin 99:iin, mutta eikös tuo IC ole siltikin kamalan kuumassa paikassa, kun kaikki pakosarjalta ja ahtimelta nouseva lämpö osuu suoraan tuohon jäähyyn ja sen putkiin, etenkin paikallaan käyttäessä (vaikka siinä välissä näyttääkin jokin rosterilevy olevan)?
Viimeksi muokannut ng900aero, Ma Syys 14, 2009 18:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: 99 Turbo projekti (pikkuhiljaa kesä-kunnossa)
Hienosti istuu peltiin ja eiköhän tuosta pientä hyötyäkin ole.
900C -86
Re: 99 Turbo projekti (pikkuhiljaa kesä-kunnossa)
kerkesin muokata vastaukset jo tohon edelliseen viestiin enneku huomasin kysymykset.. mut kuitenking900aero kirjoitti:Hieno skuuppihan tuo on, ja sopii hyvin 99:iin, mutta eikös tuo IC ole siltikin kamalan kuumassa paikassa, kun kaikki pakosarjalta ja ahtimelta nouseva lämpö osuu suoraan tuohon jäähyyn ja sen putkiin, etenkin paikallaan käyttäessä (vaikka siinä välissä näyttääkin jokin rosterilevy olevan)?
juu paikallaan käyttäessä menee melko lämpöseksi, mutta kun ajaa vähänkään kovempaa +60km/h niin kyllä hyvin viilentyy..esim pysäytin auton tienvarteen ja kokeilin kädellä skuupista niin oli ihan viileä toi kennon pinta.. vertaa esim jos työnnät käden ulos ikkunasta vauhdissa niin samalla paineellahan se ilma menee tosta läpi..
juu kyllä tuntee eron perstuntumalta..varsinkin keski ja yläkierroksilla ajettaessa..Hienosti istuu peltiin ja eiköhän tuosta pientä hyötyäkin ole.
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
-
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
Re: 99 Turbo projekti (pikkuhiljaa kesä-kunnossa)
Skuupissa kun tuo "kaulus" on noin syvä, niin istuta sinne flekti vetämään ilmaa coolerille Olis siten vähän sitä lentoke fiilistäkin kun konepellin alla on kaksi roottoria Tosi hieno 99 anyway.gls kirjoitti:kerkesin muokata vastaukset jo tohon edelliseen viestiin enneku huomasin kysymykset.. mut kuitenking900aero kirjoitti:Hieno skuuppihan tuo on, ja sopii hyvin 99:iin, mutta eikös tuo IC ole siltikin kamalan kuumassa paikassa, kun kaikki pakosarjalta ja ahtimelta nouseva lämpö osuu suoraan tuohon jäähyyn ja sen putkiin, etenkin paikallaan käyttäessä (vaikka siinä välissä näyttääkin jokin rosterilevy olevan)?
juu paikallaan käyttäessä menee melko lämpöseksi, mutta kun ajaa vähänkään kovempaa +60km/h niin kyllä hyvin viilentyy..esim pysäytin auton tienvarteen ja kokeilin kädellä skuupista niin oli ihan viileä toi kennon pinta.. vertaa esim jos työnnät käden ulos ikkunasta vauhdissa niin samalla paineellahan se ilma menee tosta läpi..
juu kyllä tuntee eron perstuntumalta..varsinkin keski ja yläkierroksilla ajettaessa..Hienosti istuu peltiin ja eiköhän tuosta pientä hyötyäkin ole.
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06