Se nyt on täysin laadusta kiinni. Hyvin tehty rst-satja kestää. Kiinalainen ja pärnäsen korjaamolla tehty ei välttämättä. Yleensä ongelmana on se, että saumat on sulatettu niin, että perusmateriaalista on vain pieni osa jäljellä sauman vieressä tai putken seinämävahvuus on alunperinkin liian ohutta.S1mppa_ kirjoitti:nyt kun tuo rosteri on esillä, niin sitä suuresti ihmettelen miksi ihmiset ostavat autoihinsa rst-pakosarjoja. rosterin lämpölaajenemis kerroinhan on paljon suurempi mitä "mustalla raudalla" nämä rst-pakosarjat tuntuvat halkeavan hyvinkin nopeasti, mutkuillessaan kuumana.
nämä viri-viri osa liikkeet antavat esim. 200sx nissanin "mustalle" pakosarjalle vuoden takuun. rst versiolle ei minkäänlaista. liekkö se sitten vain ulkonäkö kysymys, että ne mutkat sinisenä loistaa, viis siitä repeekö heti jostain..
900 2.0 turbo
Re: 900 2.0 turbo
900C -86
Re: 900 2.0 turbo
Taitaa olla putkistojen rakentamisessa vaivaavan tietämättömyys, kun valittelevat halkeamista putkistossa. Olen hitsaillut putkia 10v.n ajan ja hyvinhän nuo on vieläkin kestänyt. Voisinpa vaikka myöntää takuun noille putkille. Mustat putket ovat menneisyyttä. Hitsailen itselleni satkuun pakosarjan, kunhan aika antaa myöten.
Re: 900 2.0 turbo
Dodiin, tuli sitten väsättyä imuilman ottoa uusiks, vielä puuttuu tosta semmoinen väliseinä että ei ota lämmintä ilmaa liikaa.....väsäillään hissukseen.
Re: 900 2.0 turbo
mitä hyötyä luulet tuolla olevan ihan OIKEASTI verrattuna vakiokoteloon?mpn kirjoitti:Dodiin, tuli sitten väsättyä imuilman ottoa uusiks, vielä puuttuu tosta semmoinen väliseinä että ei ota lämmintä ilmaa liikaa.....väsäillään hissukseen.
#2285
Re: 900 2.0 turbo
mulle saa ainaki lähettää halkeamattoman rosterisarjan...tän hetkinen ainakin meinaa halkeilla vaikka väittäsin että iha pätevä tekijä sen on liimaillut kiinni.
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!
Re: 900 2.0 turbo
"Luulen", että parempi hengittävyys, ilman virtausnopeus parempi ja kunhan saan homman vietyä loppuun saa viileämpää imuilmaa. Auto muuttui kierrosherkemmäksi huomattavasti. Imuilman lämpötila saatiin putoamaan
eräässä toisessa turbo autossa jopa 30 astetta.... Ei ole ensimmäinen auto johon näitäkin ollaan väsätty pyynnöstä. Moottoritilan lämpöä pyritään saamaan vielä alas pakosarjan therma-tec eristyksellä ja sama eristys tulee down pipen alkuosalle. Jokaisellahan asiasta on oma mielipide, sille en voi mitään...mutta kun on testattu monella eri autolla..
eräässä toisessa turbo autossa jopa 30 astetta.... Ei ole ensimmäinen auto johon näitäkin ollaan väsätty pyynnöstä. Moottoritilan lämpöä pyritään saamaan vielä alas pakosarjan therma-tec eristyksellä ja sama eristys tulee down pipen alkuosalle. Jokaisellahan asiasta on oma mielipide, sille en voi mitään...mutta kun on testattu monella eri autolla..
Re: 900 2.0 turbo
eiköhän se ilmanlämpö saada MATALAMMAKSI juurikin isommalla coolerillampn kirjoitti:"Luulen", että parempi hengittävyys, ilman virtausnopeus parempi ja kunhan saan homman vietyä loppuun saa viileämpää imuilmaa. Auto muuttui kierrosherkemmäksi huomattavasti. Imuilman lämpötila saatiin putoamaan
eräässä toisessa turbo autossa jopa 30 astetta.... Ei ole ensimmäinen auto johon näitäkin ollaan väsätty pyynnöstä. Moottoritilan lämpöä pyritään saamaan vielä alas pakosarjan therma-tec eristyksellä ja sama eristys tulee down pipen alkuosalle. Jokaisellahan asiasta on oma mielipide, sille en voi mitään...mutta kun on testattu monella eri autolla..
eikä suodattimella ?
kerro ny vielä että ootte saanu esim 20hp lisää tehoa tolla .
eiköhän täällä foorumilla ole moneen otteeseen jo todettu--->
vakiosuodatin riittää +500hp
#2285
Re: 900 2.0 turbo
Kyllä sillä ilmansuodattimen sijoituksella, koteloinnilla ja ilmanoton sijoituksella uskomatonta kyllä saadaan imulämpöjä tippumaan ja siitä seuraten myös ahdetun ilman lämpöjä tippumaan, vaikkei olisi kuuleria ollenkaan. Tässä projektissa ko. homma taisi olla vielä kesken...
Re: 900 2.0 turbo
Jep, niin onkin
Re: 900 2.0 turbo
f-19 kirjoitti:Kyllä sillä ilmansuodattimen sijoituksella, koteloinnilla ja ilmanoton sijoituksella uskomatonta kyllä saadaan imulämpöjä tippumaan ja siitä seuraten myös ahdetun ilman lämpöjä tippumaan, vaikkei olisi kuuleria ollenkaan. Tässä projektissa ko. homma taisi olla vielä kesken...
kyllä kyllä....mutta tuohan on orkkispaikassa,vaikkakin se pelti siitä puuttuukin .tuskin paljonkaan viileämpää kuin orkkiskotelolla?
#2285
Re: 900 2.0 turbo
Kokeilemallahan se selviää, ja lokeista sitten katsellaan vaikutuksia. Pelkällä spekuloinnilla hommat etenevät aika huonosti.kyllä kyllä....mutta tuohan on orkkispaikassa,vaikkakin se pelti siitä puuttuukin .tuskin paljonkaan viileämpää kuin orkkiskotelolla?
Imuilmanlämmöistä henk.kohtasena kokemuksena noista thermotec ym. eristeistä on yllättävän suuri hyöty. Imuilmanlämpö laski 10-20c kun laitto vähän eristyksiä ja järkeili putkia verrattuna siihen että heitti putket ja letkut vaan konehuoneeseen niinkuin hyvin sinne sopivat. Tästä taas seurauksena että ennakkoo sai lisätä ja nakutusta oli silti vähemmän kuin ennen(käytössä ei ole). Kulkua ei edelleenkään ole, mutta silti enempi kuin ennen yllämainittuja juttuja.
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
9-5 Aero -01 Biopower
Re: 900 2.0 turbo
No nyt sit loppu meno...ehkä laatikko tai holkkki tai.... lisää tuolta holkki remppa topicin alta....PRKL.... joutu vielä kävelemään kaatosateessa...viilenipähän tunteet.Lisää kuvia sit laatikkojumpan merkeissä...kunhan ei satais vettä.
Re: 900 2.0 turbo
Selvis vika, vänkärin puolen vetarin juuresta laatikko halki!!!!???? No onpahan eka kerta autojen kanssa pelatessa moinen vika...
Re: 900 2.0 turbo
perämurkulahan se on tainnu tykätä huonoa ja pullauttanu kuoret rikki. Ei muutako uutta laatikkoa etsimään...taispa myynti-osiolla pari ng:n laatikkoa ollakkin kaupan.
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!
Re: 900 2.0 turbo
Jep, tilaus heitetty..tavara perillä kunhan myyjä irroittelee laatikon.