Kaupat siis syntyivät välittömästi ja varsin halpa hinta auttoi vielä asiaa kummasti.
Ja tippaakaan en ole kyllä katunut, hyvä yksilö tuli saatua.
Vuosi 2009 tulikin nautittua kokonaan kuupalla ajelusta ja auto sai toimia käyttöautona, mittarissa onkin 173000km nykyään.
Vuoden 2009 huollot olivat:
-öljyhuolto+tulpat, pyörrin ja kansi
-täydellinen Sacsh kytkinsarja
-kytkimen työ- ja pääsylinterin tiivistesarjat
-polttoainesuodatin
-etujarrupalat
-vaihteistoöljyt
Ja huoletonta ajoa!
Leimakin alkuvuodesta 2009 tuli ihan kertayrittämällä ja ilman mitään valmisteluja
 Kulutus pyöri koko kevään ajan 7-8litrassa.
  Kulutus pyöri koko kevään ajan 7-8litrassa.Nyt auto on talvisäilössä ja tulevista tapahtumista onkin tarkoitus raportoida tänne, jos vaikka saisi vähän enemmän tehtyäkin autolle
 
 Pitkän ajan suunnitelmat:
Tulevissa suunnitelmissa olisi ainakin auton kokonaan osiksi purku, ruosteiden poisto, sekä maalaus kauttaaltaan orggis valkoisella(tykästyin tuohon valkoiseen niin, että ei pysty enää maalauttamaan alkuperäisellä vihreällä). Sekä tietysti rakenneltu moottori ja jotain muuta pientä kivaa. Mutta orggiksena on tarkoitus pitää suurimmaksi osaksi, vähän enemmän vaan mieleiseen suuntaan.
Entäs nyt?:
Nyt olisi tarkoitus(Joulukuun aikana) kaivella auto talvisäilöstä ja laitella katsastuskuntoon(-Takajarrukengät+työsylinterit, muuta fixiä), sitten Kuopion potkijaisissa käynti tammikuussa ja takaisin talliin. Kesäksi taas esille, kun intistä pääsen ja saa toimittaa jälleen käyttöauton virkaa, siihen asti, että saan käyttöauton hommattua.

 Vikoja ja puutteita ei havaittu.
  Vikoja ja puutteita ei havaittu. . Seuraavaksi sitten säästelemään ja osia hommailemaan
 . Seuraavaksi sitten säästelemään ja osia hommailemaan  