900 -87 i8 -> T16

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
TuPe
"Ruisku"
Viestit: 106
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 12:51
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja TuPe »

Satkun laatikot kestää nykyään niin hyvin, että voi vaihtaa holsuun? :o
Porsche 944 turbo 2jz
Porsche Cayman
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

niillä varmaa joo jotka haltsaa homman
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Simo_V
Matalapaineturbo
Viestit: 154
Liittynyt: Su Kesä 25, 2006 14:14

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja Simo_V »

Hyvä tulee, taptap.
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja Ronska »

Kerrohan ahtimen strategiset mitat :D
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Lootat paskoo satkuissa, se on vaan sitä motorsporttia :)

Paketti konehuoneesta nousseena vanhalla lootalla ja lainaholsulla:
Kuva

Ehjähkö loota vaihdettu koneen alle ja oma holsu pakosarjan jatkeena:
Kuva

ahtimen mitat 54/56 16 pesällä

Ahtimen lainasta kiitokset turboguru mr. Max Flow:lle.
Kipe_9000
"Viggen"
Viestit: 663
Liittynyt: Ti Syys 30, 2003 13:07
Paikkakunta: Forssa(Jokioinen)

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja Kipe_9000 »

Kesää odotellessa 8)
Mikäs kytkinpaketti sulla tuolla oikein on :?:
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja f-19 »

vakio 228mm paketti
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Turha kiittää perskele ennenku se on ees palautettu :D
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
TuPe
"Ruisku"
Viestit: 106
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 12:51
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja TuPe »

Satkumotorsportfilosofia:ripakopallinen laatikoita+holset = paljon lenkkaria ja mukavia ruuvaushetkiä :mrgreen:

Toimii varmaan 160% paremmin, kuin mun rane ex.satku vastaavalla turbolla :oops:
Porsche 944 turbo 2jz
Porsche Cayman
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Jooh ja mä saan lisää bensakiskoja, kun sulla porsii niitä laatikoita :)
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja f-19 »

TuPe kirjoitti:Toimii varmaan 160% paremmin, kuin mun rane ex.satku vastaavalla turbolla :oops:
Niinhän tuo toimii! :twisted: Pensakaan ei haise :)

Matti: no vaikka, mutta Teijolla ei ehditä sitten enää pesemään mitään muuta kuin mun osia :)
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

f-19 kirjoitti:
TuPe kirjoitti:Toimii varmaan 160% paremmin, kuin mun rane ex.satku vastaavalla turbolla :oops:
Niinhän tuo toimii! :twisted: Pensakaan ei haise :)

Matti: no vaikka, mutta Teijolla ei ehditä sitten enää pesemään mitään muuta kuin mun osia :)
Hahh... Mä pidän koneen kuumana koko ajan sitten! :)
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1824
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Alavus
Viesti:

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

f-19 kirjoitti:Lootat paskoo satkuissa, se on vaan sitä motorsporttia :)

Paketti konehuoneesta nousseena vanhalla lootalla ja lainaholsulla:
Kuva

Ehjähkö loota vaihdettu koneen alle ja oma holsu pakosarjan jatkeena:
Kuva

ahtimen mitat 54/56 16 pesällä

Ahtimen lainasta kiitokset turboguru mr. Max Flow:lle.
Hmm, pitääsköhän itsekkin lyödä moinen "pääkallo" tohon omaan T16.
Alkaa jo häiritsemään, kun 470tkm menty orkkislaatikolla ja 70tkm yli kilon ahdoilla 8O 8)
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Ei siinä tosiaan muuta kun lyö sinne vaan ni alkaa tapahtua :) mm. kytkin luistaa ja kipinä loppua kesken niiku itellä :(
Jope
-
Viestit: 4168
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja Jope »

f-19 kirjoitti:Ei siinä tosiaan muuta kun lyö sinne vaan ni alkaa tapahtua :) mm. kytkin luistaa ja kipinä loppua kesken niiku itellä :(
Koska paras DI? Voimakas suorasytkäkipinä!
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Vastaa Viestiin