Viime aikoina ajoa on ollut melko vähän, ja "käyttöautona" on farkkumondeo, joten voin hiljalleen alkaa laittaa Saabia siistimmäksi, originaalina tosin säilyttäen.
Olen selannut nettiä ristiin rastiin, etsien samanlaisella sisustalla ja varusteilla olevaa -huonolla menestyksellä.
Kärryssä on puuratti ja -kojetaulun tausta... kuvat kertokoot loput. Mutta ratti on erilainen kuin muut joihin olen netissä törmännyt. Samoin vaihdekeppi ja winter- napin sijoittelu.
Haluaisin selvittää auton mallia yms. mikä kuuluu mielestäni harrasteautoiluun.
Saab on siis 1995 mallin 900 SE 2.0 turbo: Automaatilla, cruisella, tietokoneella, nahka- muisti/sähköpenkeillä, ilmastoinnilla, kattoluukulla, orggis"stereoilla" joissa takaluukussa clarionin cd-boksi.
Mukana tulivat kattavat paperit (lukuunottamatta alkup. manuaalia joka on minulla suomalainen) ja hieno nahkainen Griffin Circle- kansio, joka ei tietääkseni 900 sarjaan kuulu. Nippu käyntikortteja ensimmäiselle omistajalle ja kotipaikan autoliikkeeseen ja huoltoon
Tässä jokunen kuva.
Olisin kiitollinen (kissa sillä elää) kaikenlaisista tiedoista liittyen tällaiseen sekasikiöön jollaista en ole netistä löytänyt. Tietysti on mahdollista että auton ostanut herra on ruksannut varustelistan täyteen, mutta kuitenkin....
Ehkä hiusten halkomista, mutta minusta mielenkiintoista

Suuremmat kuvat:
http://www.flickr.com/photos/linkerque/