
Saab 9000 2,0T Airflow
Re: Saab 9000 2,0T Airflow
Melkee
No ei.. MapTun jarrusarja on ny tulos. 6 mäntäset satulat ja 336mm levyt.

Re: Saab 9000 2,0T Airflow
Itellä 3" koko matkan ahtimelta asti ja yhdellä motonetin pienimmällä vaimentimella(ihan loppupäässä) ja sopivat on mölinät, eikä tullu viikko sitten leimallakaan mitään mutinoita äänestä.TeePee kirjoitti:Pitää kattoo toi momenttitukijuttu kuntoon ku seuraavan kerran meen tallille.
Jaa että ei sunkaan mielestä tarvis toista vaimenninta. Ajattelin kans ainaki ny aluks vetää vaan tota perus ränniä loppuun asti. Kattoo sit joskus tarviiko äänenvaimenninta vaiko ei. Ja mitää hx52:sta sinne ei laitetahx40 superia oon sinne haaveillu vähä niinku stage2:ks
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Re: Saab 9000 2,0T Airflow
Joo, ja eipä ne kovat äänet olis ollenkaan se ensimmäinen eikä ainut asia mikä tässä vehkeessä saattaa kiinnostaa katsastusmiestä 
Eilen sain pakosarjan takas tallille, laipat plaanattuna. Puhdistin kannen päästä kierteet, laitoin uudet pinnapultit ja kiinnitin käärmeenpesän paikoilleen. Toivotaan ettei tarttis nyt enää ottaa irti ainakaan ihan heti.

Eilen sain pakosarjan takas tallille, laipat plaanattuna. Puhdistin kannen päästä kierteet, laitoin uudet pinnapultit ja kiinnitin käärmeenpesän paikoilleen. Toivotaan ettei tarttis nyt enää ottaa irti ainakaan ihan heti.
Re: Saab 9000 2,0T Airflow
Eilen sovitin kirkkaita vilkkuja paikoillen. Piti olla bolt-on, mutta jostain syystä joku viisas insinööri on suunnitellu motonetin umpion kiinnikkeet samalle tasalle sivuvilkun kiinnikkeen kanssa
Eli meni vähä veistelyks. Nyt sopii vähä paremin, mutta ei miellytä vieläkään omaa silmää.
Kävin myös teettämässä letkut öljynsuodattimen ja coolerin välille. Ja suljetuilla pikaliittimillä tietysti. Samanlaisia pikaliittimiä tulossa bensalinjaan (ja ehkä vesilinjaan). Myös koneen sähköt tarkotus toteuttaa mahdollisimman helposti irrotettavaksi, eli joku yks iso liitin jonka saa kätevästi nypättyä irti sitte ku konetta tarvii nostella pois keulalta.
Tänään pitäis tulla postissa turbon ja pakosarjan välinen tiiviste niin pääsis vähä ruuvailemaan taas. Ja ens viikolla taas vaihteeks PITÄIS tulla se kauan odotettu jarrusetti, jonka toimitus on kestänyt jo luvattoman kauan...

Kävin myös teettämässä letkut öljynsuodattimen ja coolerin välille. Ja suljetuilla pikaliittimillä tietysti. Samanlaisia pikaliittimiä tulossa bensalinjaan (ja ehkä vesilinjaan). Myös koneen sähköt tarkotus toteuttaa mahdollisimman helposti irrotettavaksi, eli joku yks iso liitin jonka saa kätevästi nypättyä irti sitte ku konetta tarvii nostella pois keulalta.
Tänään pitäis tulla postissa turbon ja pakosarjan välinen tiiviste niin pääsis vähä ruuvailemaan taas. Ja ens viikolla taas vaihteeks PITÄIS tulla se kauan odotettu jarrusetti, jonka toimitus on kestänyt jo luvattoman kauan...
Re: Saab 9000 2,0T Airflow
Turbo ja pakoputki pultattu kiinni. Hukkiksen putkea piti vähä muokata ku ei enää oikeen istunu laippojen plaanauksen jälkeen. Ohjaustehostimen pumppuki tuli tänään ja ruuvasin sen kiinni. Nyt sitte puuttuu yllättäen hihnankiristimen jousisysteemi... en tiedä minne se on menny. Täytyy laittaa samaan ostoslistaan turbon öljynpaluuputken kanssa.
Ja parasta pitkään aikaan, JARRUT ON SAAPUNEET MATKAHUOLTOON!
Ainut ongelma on että se on viikonloppuna kiinni ja saan haettua paketin vasta maanantaina. Vieläkään en voi uskoa että ne oikeesti tuli. Varmaan kiviä täynnä se laatikko... 
Ja parasta pitkään aikaan, JARRUT ON SAAPUNEET MATKAHUOLTOON!


-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Re: Saab 9000 2,0T Airflow
http://www.kiiltovaunu.org/product_info ... ts_id=2576
Ei ne nyt ihan saman budjetin oo, mut ET on kohillaan. Joskin halusit vissii 17"?
Ei ne nyt ihan saman budjetin oo, mut ET on kohillaan. Joskin halusit vissii 17"?
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Re: Saab 9000 2,0T Airflow
Juu ihan nätit nuoki on, mut muistuttaa liikaa niitä vanteita mitkä mulla oli bemarissa. Ne TSW Volcanot sopis mun mielestä tohon tonnariin niinku nyrkki silmään
Ja joo 17" olis haussa...pienempiä ei voi näiden jarrujen kans laittaa 


Re: Saab 9000 2,0T Airflow
Onko tiedossa saako jotain tommosta monipuolasta 7.5 x 17" tuolla 4x108 jaolla?
Itsellä olisi semmoiset haussa. Vai mitä leveyttä TeePee haet?
Itsellä olisi semmoiset haussa. Vai mitä leveyttä TeePee haet?
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Re: Saab 9000 2,0T Airflow
Mulla oli joskus tälläset kiikarissa saabbiin http://www.rengasnetti.com/product.asp? ... &q=y&s=127
Mutta ostin sitte sellaset bemariin eikä enää huvita samanlaisia ostaa. Nuokin on tosin 8" leveet... Mulla itellä 7"-8" leveet haussa ja sopivat vanteet saattoi löytyäkki jo!
Mutta ostin sitte sellaset bemariin eikä enää huvita samanlaisia ostaa. Nuokin on tosin 8" leveet... Mulla itellä 7"-8" leveet haussa ja sopivat vanteet saattoi löytyäkki jo!
Re: Saab 9000 2,0T Airflow
Monipuolaset ja kevyet ilmeisesti haussa?
Mitä rengastusta olet ajatellut?
Mitä rengastusta olet ajatellut?
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Re: Saab 9000 2,0T Airflow
5 puolasia meinasin ja en ny tiedä kuinka kevyitä vanteita mun budjetilla saa.. Rengastuksesta ei vielä oikeen mitään tietoa. Katotaan...
Re: Saab 9000 2,0T Airflow
Onko kovin järkevä valintaperuste vanteen ostolle se että jossain muussa autossa on jo ollut saman NÄKÖISET vanteet kertaalleen tai muistuttaa jotain vanteita? OZit olisi ainakin kohtuu laadukkaan ja kevyen vanteen maineessa, tsw ei nyt pahinta kiinan tinaa kai ole siihen verrattuna mitä nykyään on saatavilla... mutta linkin ozia suosittelisin suoraan jos budjettiin mahtuu ja alle sopii. BBS LMt ei varmaan myöskään käy kun ne on kopiot niistä interactionin hunajakennovanteista? 

Re: Saab 9000 2,0T Airflow
Riittävän järkevä, koska mun tän hetkiseen budjettiin ei nuo OZit mitenkään mahdu. Sen verran paljo kalliita investointeja joutunu tähän vehkeeseen tekemään. Ja vielä on imusarja maksamatta ja tatechi tilaamattaf-19 kirjoitti:Onko kovin järkevä valintaperuste vanteen ostolle se että jossain muussa autossa on jo ollut saman NÄKÖISET vanteet kertaalleen tai muistuttaa jotain vanteita? OZit olisi ainakin kohtuu laadukkaan ja kevyen vanteen maineessa, tsw ei nyt pahinta kiinan tinaa kai ole siihen verrattuna mitä nykyään on saatavilla... mutta linkin ozia suosittelisin suoraan jos budjettiin mahtuu ja alle sopii. BBS LMt ei varmaan myöskään käy kun ne on kopiot niistä interactionin hunajakennovanteista?

Re: Saab 9000 2,0T Airflow
Maptunin jarrusetti saatu vihdoinki tallille. Jos lähtis asenteleen...