Hellou vaan kaikille.
Pitkään haaveilin ja mietin että vaihdanko -89 tonnikalan pois ja laitan matalakeulasen tilalle. Sopivaa yksilöä ei tahtonut löytyä millään tai olivat vaan tosi ylihintaisia. Oma tonnari on kuitenkin pysynyt hyvässä ryhdissä kuitenkin ja ajattelin että vaihtaisi vaan matalan keulan siihen tilalle.
Tuumasta toimeen.
Lähtötilanne:
http://i261.photobucket.com/albums/ii64 ... sat030.jpg
Kuva hämää aika paljon keula alkoi olemaan aika huonossa jamassa..
Tavoite:
http://i261.photobucket.com/albums/ii64 ... /Keula.jpg
Tosin paremmassa maalissa jne..
Nykytilanne:
Ei valitettavasti vielä kuvia mutta tilanne on seuraava:
Keula purettu, uudet osat hiottu. Etulokarit ja niitä vastaavat kiinnitysosat muokattuna ja kitattuna(hionta kesken).
Lokarit piti tehdä uusia ja vanhoja yhdistellen. Oven pokkaus, lokarin yläosa eli konepellin saumaus ja tietenkin valojen sekä puskurin saumat ovat vanhemmissa ja uusissa erilaiset..
Maalaus tulee nyt kaksiväriseksi koska lopullinen pintaväri tullaan maalaamaan vasta keväällä.
T. Jari
9000 Pystykeulasta matalakeulaan
9000 Pystykeulasta matalakeulaan
-10 9-5 NG 2.0T
-03 9-5 AERO
-95 CDE 2.3 Ecoturbo
-03 9-5 AERO
-95 CDE 2.3 Ecoturbo
Re: 9000 Pystykeulasta matalakeulaan
Vähän päivitystä tännekkin. Viimeiset hionnat on jo pitkällä. Pohjamaali levitettiin jo ensimmäisen kerran ja paljasti vielä pintavirheitä. Kuvia tulee lähitulevaisuudessa.
Kyllähän näytti hyvältä jo pelkkä pohjamaali tuli jotenkin valmiimman oloinen..
T. Jari
P.S. Tod. Näk. Sunnuntaina ajoon..
Kyllähän näytti hyvältä jo pelkkä pohjamaali tuli jotenkin valmiimman oloinen..
T. Jari
P.S. Tod. Näk. Sunnuntaina ajoon..
-10 9-5 NG 2.0T
-03 9-5 AERO
-95 CDE 2.3 Ecoturbo
-03 9-5 AERO
-95 CDE 2.3 Ecoturbo