Saab 9-3 Aero vm.2002
Saab 9-3 Aero vm.2002
Tuli sitten tälläinen tähänkin talouteen hommattua.
9-3 aero
- T5 männät ja veivit.
- Kansi portattu
- Säädettävät nokkapyörät
- Bensapumppu(walbro)
- Uretaanipuslat laitettu etupäähän
- Etujarrut vaihdettu reiitettyihin malleihin ja redstaff palat
- Bilstein sprint iskarit ja h&r jouset.
- Vaihdevälinlyhennin
- Tekniikka vakio lukuunottamatta 2,5" ahtoputkia, 600x300x76 cuuleria, catbackia.
Stage 1 n.240-250hv
- Jonkin sortin korisarja
9-3 aero
- T5 männät ja veivit.
- Kansi portattu
- Säädettävät nokkapyörät
- Bensapumppu(walbro)
- Uretaanipuslat laitettu etupäähän
- Etujarrut vaihdettu reiitettyihin malleihin ja redstaff palat
- Bilstein sprint iskarit ja h&r jouset.
- Vaihdevälinlyhennin
- Tekniikka vakio lukuunottamatta 2,5" ahtoputkia, 600x300x76 cuuleria, catbackia.
Stage 1 n.240-250hv
- Jonkin sortin korisarja
Viimeksi muokannut yazka78, To Touko 05, 2011 11:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Saab 9-3 Aero vm.2002
Nyt sitten alkaa kiihkeä vanteiden metsästys. Jos jollakulla on 17 tuumasia vanteita myynnissä niin ilmotella saa.
Sitten mielenkiintoinen vika auto aina sammahtelee silloin tällöin. Kierrokset vain putovat nolliin.....
Di kasetti on uusi ja myös blowoff toimii. Tulpat on vaihdettu, ilmaputsari puhdistettu samoin myös kaasuläppä. Tietääkä joku voiko kampuranasento tunnistin auheuttaa tuollaista oiretta?
Sitten mielenkiintoinen vika auto aina sammahtelee silloin tällöin. Kierrokset vain putovat nolliin.....
Di kasetti on uusi ja myös blowoff toimii. Tulpat on vaihdettu, ilmaputsari puhdistettu samoin myös kaasuläppä. Tietääkä joku voiko kampuranasento tunnistin auheuttaa tuollaista oiretta?
Re: Saab 9-3 Aero vm.2002
yhtenä vaihtoehtona vois olla virtalukon pohja, mutta silloin kyllä sähköt pätkii muutenkin kuin pelkkä kierroslukumittari, esim. näyttävä valoshow mittaristossa
Re: Saab 9-3 Aero vm.2002
Ei pätki sähköt. Auto vaan yksinkertaisesti vaan sammuu. Käy ihan nätisti ja sammahtaa. Kohta saa joku viisaampi katsoa vikaa... Vapaaehtoisia
Re: Saab 9-3 Aero vm.2002
Voisko joku fiksu kertoa missä tyhjäkäyntimoottori sijaitsee konehuoneessa?
Re: Saab 9-3 Aero vm.2002
http://img39.imageshack.us/img39/65/kuvam.jpg kolmihaarainen mötikkä kuvan alaosassa
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: Saab 9-3 Aero vm.2002
Öö, trionic7, eiköhän siellä ole sähköinen kaasuläppä, ei siis porsivaa tyhjäkäyntimoottoria.
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Saab 9-3 Aero vm.2002
Kiitos tiedoista. Tutkaillaan löytyykö. Auton sen verta sekasikiö, joten en ihmettelisi ollenkaan mitä vastaan voi tulla vielä
Re: Saab 9-3 Aero vm.2002
Dodiih nyt on sammahtelu saatu pois. Johtuis sitten evapin takaiskusta. Nyt se on poistettu käytöstä ja pelittää kun unelma. Kiitosta vaan Vesa67:lle hyvistä ohjeista
Re: Saab 9-3 Aero vm.2002
Uusia kuvia nyt kesä vanteetkin on alla
Re: Saab 9-3 Aero vm.2002
Tosiaan mulla samanlainen käyntiongelma. Miten sait sen poistettua?
Re: Saab 9-3 Aero vm.2002
Moro laitoin sulle yv:tä niin soitteleppa