Ota käteen ja kokeile? Ainakin itsellä tullut pari vastaan mitkä heiluneet vähän joka suuntaan ilman mitään ponnisteluja...jos hukkis on siis liian löysä, sitä ei pysty testaamaan millään?
Melkein tuota kelloa veikkaisin jos softapuoli on kunnossa.
Ota käteen ja kokeile? Ainakin itsellä tullut pari vastaan mitkä heiluneet vähän joka suuntaan ilman mitään ponnisteluja...jos hukkis on siis liian löysä, sitä ei pysty testaamaan millään?
Onkos se pässi sitten kunnossa?junnusaapisti kirjoitti: Mulla puhaltaa orkkis by-pass ulkoilmaan, siitä äänestä välillä huomaa, että ilma yhtäkkiä vedossa valitsee jonkun muun reitin kuin passista pihalle. Ja tämä ahtojen hukkuminen tosiaan tapahtunut pikku hiljaa.
Onnistuu sekin, pitää vaan olla kaikki neljä tulppaa kiinni kasetissa ja kaikki tulpat maadotettu tukevasti.junnusaapisti kirjoitti:Millä ton kipinän saannin sais todettua, di-kasetin kans ei viitti koittaa mihinkään kanteen räpsytellä?
Laitat päältä vain pari nippusidettä niin, että ketju pysyy rattaassa ja jako ei pääse sekaisin. Ketju taipuu kuitenkin rattaidenkin kanssa riittävästi, jotta saat kannen pujoteltua pois.junnusaapisti kirjoitti:Eli siis jos otan pyörät irti, laitan ne heti kiinni ketjuun, niin eihän kansi mahdu nousemaan...
Kokonaan pois. Avaa ensin pikku ruuvi/tulppa siitä päältä, sen alta paljastuu jousi ja muovitappi, ota osat talteen. Sen jälkeen ruuvaa 27mm hylsyllä kiristin pois.junnusaapisti kirjoitti:Tarviiko sille ketjun kiristimelle tehdä mitään ennen nostoa? Löysätä tai kenties purkaa kokonaan pois?.
Juu itekkään en kyllä lyhytlohkossa ruvenut noita taiteilemaan, merkkasin vaan kohdat ketjuun ja otin pyörät pois.Nonii nyt olis kansi pois. Meinas mennä ihmeelliseks se touhu, pakko oli ottaa kummatkin nokkapyörät irti, ei mahtunu millään ujuttamaan edes yhtä.
Nivehylsyllä onnistuu, taikka sitten tosiaan lokarin puolelta lenkillä.Sitten oli vielä sen kiristimen kanssa murheita, piti mukamas laturi purkaa kun ei hylsy mahtunut, no onneksi tajusin käyttää lenkkiavainta (joo, nauroin itekin että mikä pakko se hylsyllä on vääntää ) kummallisesti sen kannen joutui nostamaan, kun se ketjunkiristintä vastapäätä oleva ohjuri ahdisti..
Nuo ohjurit taisin köyttää rautalangalla toisiinsa ettei turhaan nahista kantta nostaessa/laittaessa.kummallisesti sen kannen joutui nostamaan, kun se ketjunkiristintä vastapäätä oleva ohjuri ahdisti..