...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4071
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Älä masennu noista kustannuksista, mulla meni "huomaamatta" 4000 € kajakkiin...
Ja harrastukselle ei pidä laittaa hintaa! Onnea urakkaan.
Ja harrastukselle ei pidä laittaa hintaa! Onnea urakkaan.
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Itsellä olisi kanssa ensi kesää varten odottelemassa kotipuolessa toinen 9000CD joka on purettu korille. Kori on sen verran hyväkuntoinen, että taidan siitä laittaa käyttöauton vielä ens kesänä ja paalaan nykyisen käyttötonnarin, kun tuon kanssa ei tunnu olevan kuin harmia...
Kismittää vähän ettei tullut nyt edellisenä kesänä otettua kuvia projektista kun tein tuohon nykyiseen tekniikan vaihdon ja purin myöskin korille. Tekniikka vaihtui turbotekniikkaan johtosarjoja ja sisustaa myöden...
Kismittää vähän ettei tullut nyt edellisenä kesänä otettua kuvia projektista kun tein tuohon nykyiseen tekniikan vaihdon ja purin myöskin korille. Tekniikka vaihtui turbotekniikkaan johtosarjoja ja sisustaa myöden...
No jos tilanne on kerran noin epätoivoinen, niin ei muuta kuin tekniikka ja sisusta pois ja kori paaliksi. Kyllähän tonnarin osille aina ottajia löytyy...
Tosin itesekin olen hitsannut tuohon nykyiseen tonnariin muutaman neliön peltiä. mm. bensan täyttöputken takaa nyrkin mentävä reikä, josta syystä melkein koko vänkärin helma ja lokarin takapuolelta se kotelo jossa on se ilmanvaihtohärdelli. Oli mukavasti tuolta reiästä valuttanut vettä ja muuta ikävää tavaraa sen verran että sai käsin irroitella "peltejä" aluksi. Aikaa korjaukseen kului tuhottoman paljon, kuten peltiäkin ja mikkilankaa, mutta lopputulokseen olen ollut tyytyväinen...
Tosin itesekin olen hitsannut tuohon nykyiseen tonnariin muutaman neliön peltiä. mm. bensan täyttöputken takaa nyrkin mentävä reikä, josta syystä melkein koko vänkärin helma ja lokarin takapuolelta se kotelo jossa on se ilmanvaihtohärdelli. Oli mukavasti tuolta reiästä valuttanut vettä ja muuta ikävää tavaraa sen verran että sai käsin irroitella "peltejä" aluksi. Aikaa korjaukseen kului tuhottoman paljon, kuten peltiäkin ja mikkilankaa, mutta lopputulokseen olen ollut tyytyväinen...
-
- "Ruisku"
- Viestit: 102
- Liittynyt: Pe Syys 03, 2004 21:49
- Paikkakunta: Riihimäki
ruosteettomat suapit ry
Näyttipä kuvat varsin tutuilta. Itselläni sama projekti alkaa olla jo loppu-puolella, tosin perä on vielä kesken...
Samat paikat on korjattu luultavasti kaikista 80-luvun ysitonneista jossain vaiheessa.
Omalle kohdalle osuneet kolme ysitonnia ovat olleet exact kuvan mukaisilla SUOMALAISTEN suolateiden syövyttämillä ruostepesäkkeillä varustettuja yksilöitä.
Tämä nykyistäkin versiota paikataan nyt ainakin toista kierrosta.
Nooh, onhan noita kilumeettereitäkin jo kertynyt öpaut 430 tuhatta, joten kyllähän sen jossain sitten pitää näkyäkkin...
Ei muuta, kun kiinni vaan, kyllä siitä vielä auto tulee !!!
ps. tuikkaan sulle pari kuvaa omasta proggiksesta s-postiin...
Samat paikat on korjattu luultavasti kaikista 80-luvun ysitonneista jossain vaiheessa.
Omalle kohdalle osuneet kolme ysitonnia ovat olleet exact kuvan mukaisilla SUOMALAISTEN suolateiden syövyttämillä ruostepesäkkeillä varustettuja yksilöitä.
Tämä nykyistäkin versiota paikataan nyt ainakin toista kierrosta.
Nooh, onhan noita kilumeettereitäkin jo kertynyt öpaut 430 tuhatta, joten kyllähän sen jossain sitten pitää näkyäkkin...
Ei muuta, kun kiinni vaan, kyllä siitä vielä auto tulee !!!
ps. tuikkaan sulle pari kuvaa omasta proggiksesta s-postiin...