Kohde on siis vuosimallin -89 Saab 900i 2.0.
Ostohinta oli niin päätä huimaava,että takapaksista löytynyt korjausopaskin taitaa olla kalliimpi. Kauppaan sisätyi myös 12 kappaletta renkaita ja vanteita, sekä löytönä myös vararengaskotelossa ollut uudehko vapaa-ajan akku

Projektin tarkoituksena on pelastaa tämä Saab romu-ukon vahvalta kouralta.
Saabia on yritetty myös käyttää katsastuksessa edellisen omistajan toimesta, hylsyn perusteena 2 kappaletta palloniveliä ja paljon ruostetta. Ei siis aivan mahdoton projekti, ja jos ei omalle työlle paljoa laske hintaa,niin tästähän saa halvalla vielä toimivan pelin.
Tekniikka tuntuu pelaavan aivan täysin, ja sisustakin vaikuttaa ehjältä ja täydelliseltä.
Pahimmat ruostepaikat:
Toinen takaiskarin kiinnitys ruostunut läpi yläpäästään,iskari siis heiluu vapaana tuolla reissään.
Kahdessa ovessa alareunat rei'illä, hankala hitsata vain siististi,ainakin nopealla vilkaisulla näytti siltä.
Pohjassa 5 kappaletta ruostereikiä, niitä en ole vielä edes päässyt katsomaan, mutta kuvia laittelen kun pääsen auton alle.
Mutta pidemmittä puheitta,pintakuvat autosta saatavilla:
http://i586.photobucket.com/albums/ss30 ... AG0006.jpg
http://i586.photobucket.com/albums/ss30 ... AG0005.jpg
http://i586.photobucket.com/albums/ss30 ... AG0004.jpg