Jos sais toisen huuhtelumuhvin ja haarakappaleen jostain tongittua, vois kokeilla molempia koneita käyntiin samaan aikaan. Tietäis sitten ton tarvittavan kuulonsuojauksen tason
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Käytitkö ihan siis sähkömiehen teippiä eli muoviteippiä niputtamiseen? Näytti ainakin kiiltävältä. Nyt on hyvä taas jälkiviisastellä, mutta imo huono valinta. Liima ei noissa ei ikinä oikein tunnu pitävän ja kohta se kesii pois ja liima on tahmannut johdot. Nykyautoissa tuntuu olevan muodissa lätkäerkkarin (eristysnauha?) eli kangasteipin käyttö. Itekin takaluukun johtoja suojasin mekaanisesti eli teippasin yhteen sillä ja tuli tosi hyvä, ihan ku tehtaalta. En osaa varmaksi että mikä tietty erkkari merkki tai tyyppi olisi sopevin. Ite hain ihan normi rullan budgetsportista.savihousu kirjoitti:Pikkusen taas jatkettu johtosarjajumppaa, pari kuvaa, ei kovin ihmeellistä. RP:stä viimeiset hytikkaletkut haettu, niistä asennuskuvia ehkä viikonloppuna.
Jos sais toisen huuhtelumuhvin ja haarakappaleen jostain tongittua, vois kokeilla molempia koneita käyntiin samaan aikaan. Tietäis sitten ton tarvittavan kuulonsuojauksen tason
f-19 kirjoitti:Hetkonen, "kunhan sai pituutta lisää" ? Toivottavasti teippaus ei liity tähän kuin että eristit juottamalla tai puristusliitoksella tehdyt liitokset erkkarilla, eli varmistan ettet vaan tehnyt mitään karvaperseet-yhteen-ja-teippiä-päälle-liitoksia?
Totta puhut, en ymmärrä mihin käyttöön nuo NITTO-muoviteipit on edes tarkoitettu.f-19 kirjoitti: Käytitkö ihan siis sähkömiehen teippiä eli muoviteippiä eristykseen? Näytti ainakin kiiltävältä. Nyt on hyvä taas jälkiviisastellä, mutta imo huono valinta. Liima ei noissa ei ikinä oikein tunnu pitävän ja kohta se kesii pois ja liima on tahmannut johdot. Nykyautoissa tuntuu olevan muodissa lätkäerkkarin (eristysnauha?) eli kangasteipin käyttö..