NG900 2,0T -95 (jää)ratalelu
Re: NG900 2,0T -95 (jää)ratalelu
bypassin paluu vielä tukkoon ja passi ähkimään ulkoilmaan niin äänimaailma paranee entisestään
Kauas on pitkä matka. #2587
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
Re: NG900 2,0T -95 (jää)ratalelu
Eipäku pässi kokonaan pois ja tukkii aukot.
Re: NG900 2,0T -95 (jää)ratalelu
Joitain dumppiventtiileitä löytyy jemmasta, täytyy melkein ratapäivänä testailla mihin päädymme
Og 9-3 2.0T -99 (Masterpower)
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
Re: NG900 2,0T -95 (jää)ratalelu
Hyvä hyvä ei muutaku lisää videoo ja lisää vetoja! Ei oo jääkautta paljoo jäljelläCruor kirjoitti:Ja laitetaas vielä parit :Wiljami kirjoitti:Videot uupuu!
http://www.youtube.com/watch?v=Qm-v3WoDgNk
http://www.youtube.com/watch?v=qkHPovm4kE8
Saab 9000 i -91
Saab 9000 2.3 T -98
Saab 9000 2.0 T -96
Saab 9000 2.3 T -98
Saab 9000 2.0 T -96
Re: NG900 2,0T -95 (jää)ratalelu
Erään kaverin kanssa pähkäiltiin viritys mielessä että mitä sillä hukkaportilla tekee pikkuhyrrissä.. Pois vaan ja kaikki peliin
Komeen pelin ootten tehnynnä, jos ois joskus mahista nähä livenä.
Komeen pelin ootten tehnynnä, jos ois joskus mahista nähä livenä.
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Re: NG900 2,0T -95 (jää)ratalelu
Tänään harrasteltiin seuraavaa:
Takaluukusta pois valot, "heijastinpaneeli", sähköt. Lukituksen avaus mekaanisesti ulkopuolelta. Verhoiluitakin karsiutu monia kiloja; kattoverhoilu, etuovipahvit, b-pilariverhoilut, keskikonsoli, kojelauta. SRS-boksi sai lähtee kävelemään ja repullinen katkaisijoita. Karkeasti mitä jää on mittaristo, valokatkaisija, mittariston himmennin, SID, ACC-paneeli, hätävilkun kytkin ja sähkölasien katkaisija. Huomenna vielä ennen kurvailuja käytetään etupenkit irti ja revitään lattiaverhoilu pois.
Öljynpainevalokin muistutti taas v*ttumaisuudellaan ja rupesi välkkymään muistaakseni viiden vähän kovemman kierroksen jälkeen. Ilmeisesti ilmoittaa, että pitäisi vaihtaa kuskia
Kaikuu muuten veikeesti tommosessa tyhjennetyssä peltipurkissa, tunnelmakin 10x racempi mitä aiemmin . Henkka (NGpower) otti yhden videon, linkitetään tänne jahka herra saa sen tuubiin.
Karun asiallista. Keskikohtakin teipitetty rattiin
Suurinpiirtein tuommonen layoutti
Tällaset penkit sävelletään paikalleen jahka keretään, tällä hetkellä tonnarin kiskoilla...
Takaluukun asiallinen avauskoukku pilkistää keskellä . Ja milläkö tukitaan reiät? No teipillä!
Takaluukusta pois valot, "heijastinpaneeli", sähköt. Lukituksen avaus mekaanisesti ulkopuolelta. Verhoiluitakin karsiutu monia kiloja; kattoverhoilu, etuovipahvit, b-pilariverhoilut, keskikonsoli, kojelauta. SRS-boksi sai lähtee kävelemään ja repullinen katkaisijoita. Karkeasti mitä jää on mittaristo, valokatkaisija, mittariston himmennin, SID, ACC-paneeli, hätävilkun kytkin ja sähkölasien katkaisija. Huomenna vielä ennen kurvailuja käytetään etupenkit irti ja revitään lattiaverhoilu pois.
Öljynpainevalokin muistutti taas v*ttumaisuudellaan ja rupesi välkkymään muistaakseni viiden vähän kovemman kierroksen jälkeen. Ilmeisesti ilmoittaa, että pitäisi vaihtaa kuskia
Kaikuu muuten veikeesti tommosessa tyhjennetyssä peltipurkissa, tunnelmakin 10x racempi mitä aiemmin . Henkka (NGpower) otti yhden videon, linkitetään tänne jahka herra saa sen tuubiin.
Karun asiallista. Keskikohtakin teipitetty rattiin
Suurinpiirtein tuommonen layoutti
Tällaset penkit sävelletään paikalleen jahka keretään, tällä hetkellä tonnarin kiskoilla...
Takaluukun asiallinen avauskoukku pilkistää keskellä . Ja milläkö tukitaan reiät? No teipillä!
Matti Penttinen #1807
9-3 2.0t Cabriolet -00
9-3 2.0t Cabriolet -00
Re: NG900 2,0T -95 (jää)ratalelu
Foorumilla monesti ihmetelty asennussarjakin spoilerin päälläCruor kirjoitti:
Rallivehkeeltähän tuo alkaa jo näyttämään
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
#5824
93 B204
93 B204
Re: NG900 2,0T -95 (jää)ratalelu
Joo tuossa perjantai pätkää eli perus neppailua, sidi tippuu tyylikkäästi kohdassa 0.11 ja kamera käy ulkonakin kunnes käsi jäätyi..
http://www.youtube.com/watch?v=O81cUA_L7CY
Lauantaina annetaan kuitenkin kunnon sikaruntua ja kuvataan hieman "paremmilla" vehkeillä ja eri kulmista, täytyy kellottaa myös aikaa millaisia eroja on tuolla racing saapilla lumiketjuilla, verraten normirengastuksella varustettuihin 4wd legasyyn ja A6 guattroon
http://www.youtube.com/watch?v=O81cUA_L7CY
Lauantaina annetaan kuitenkin kunnon sikaruntua ja kuvataan hieman "paremmilla" vehkeillä ja eri kulmista, täytyy kellottaa myös aikaa millaisia eroja on tuolla racing saapilla lumiketjuilla, verraten normirengastuksella varustettuihin 4wd legasyyn ja A6 guattroon
Og 9-3 2.0T -99 (Masterpower)
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
Re: NG900 2,0T -95 (jää)ratalelu
Ratapäivä takana ja kaikki meni niinkuin mietittiin. Bilteman lumiketju antautui ja kone rupes kalkattamaan, mutta hauskaa oli silti!
Päivällä homma aloitettiin käyttämällä penkit irti ja revittiin lattiaverhoilut + ylimääräisiä johtoja pois. Rupeaa jätesäkki painamaan melko paljon mitä ollaan romua autosta revitty irti. Jos jotain ng satkun sisustan osia tarvitsee niin saa tulla hakemaan uloskanto hintaan.
Itse ajeluissa auto toimi kyllä hienosti. GT corolla ja tonnari aero karhenti rataa piikkirenkailla niin oli pitojakin kohtalaisesti. 4wd legacy ei juurikaan päässyt satkua karkuun
Väliajalla paistettiin makkaraa
http://www.youtube.com/watch?v=ahFzUHIl2Zg
http://www.youtube.com/watch?v=-aspvZPiZZg
http://www.youtube.com/watch?v=3ym9QtF6Pqg
Seuraavana rojektina sitten olisi koneen vaihto. Katellaan kunhan kelit lämpiää. Viimeseks deadlineks otetaan vaikka syyskokous, kesällä vauhdin himoon löytyy jo muita (parempia) vehkeitä.
Päivällä homma aloitettiin käyttämällä penkit irti ja revittiin lattiaverhoilut + ylimääräisiä johtoja pois. Rupeaa jätesäkki painamaan melko paljon mitä ollaan romua autosta revitty irti. Jos jotain ng satkun sisustan osia tarvitsee niin saa tulla hakemaan uloskanto hintaan.
Itse ajeluissa auto toimi kyllä hienosti. GT corolla ja tonnari aero karhenti rataa piikkirenkailla niin oli pitojakin kohtalaisesti. 4wd legacy ei juurikaan päässyt satkua karkuun
Väliajalla paistettiin makkaraa
http://www.youtube.com/watch?v=ahFzUHIl2Zg
http://www.youtube.com/watch?v=-aspvZPiZZg
http://www.youtube.com/watch?v=3ym9QtF6Pqg
Seuraavana rojektina sitten olisi koneen vaihto. Katellaan kunhan kelit lämpiää. Viimeseks deadlineks otetaan vaikka syyskokous, kesällä vauhdin himoon löytyy jo muita (parempia) vehkeitä.
Matti Penttinen #1807
9-3 2.0t Cabriolet -00
9-3 2.0t Cabriolet -00