Tuli tuossa 2011 syksyllä hommattua harrasteautoksi

900 -90 2.0l 16venttiilinen harrasteauto. Ajatushan oli, että puran auton ja ruosteet kuntoon ja moottorin käyn läpi, eli tein käyttöharrasteen jolla ajan kesällä

. Talvi 2011-2012 meni moottoria kunnostaessa, kone oli hyvässä kunnossa vaikka mittarissa oli 342tkm. Männänrengasurat ja öljyreiät meinas tosin olla karstan peitossa, muuten oli kilometreihin nähen normaalia kulumaa. Huom alkuperäiset hoonausjäljet näky sylinterissä eikä pykälää ollut sylinteriputken yläpäässä

. Keväällä ja kesällä 2012 tuli ruosteet putsattua korista poies, pohjasta ei löytyny ruostetta, mutta pyöränkaaret, takakontti ja takaovet piti hitsata. Ja ihme ja kumma vetaritunnelit oli _EHJÄT_

. Kaikkien noiden jälkeen alkoi maalausta varten pohjatyöt ja sitten maalaus. Kaikki nämä tein itse ja maalaustulos oli myös hieman sen mukanen

. Pientä appelsiinia havaittavissa, mutta muuten kyllä auto oli kuin uudesti syntynyt. Tämän jälkeen sisustat paikoilleen ja auto pressutalliin talven yli odottamaan 2013 kevättä. Autoon en siis tehnyt moottoriin mitään viritystä, ainoastaan kiilotin imukanavat. Nyt auto odottaa katsastusmiestä ja kovaa ajoa kesälle 2013.

Alla olevasta linkistä löytyy kuvia:
https://picasaweb.google.com/1144697155 ... aqK2dGnggE
Nyt vaan olisi löydettävä alumiinivanteet tai rosterikapselit ja muutenki vähän vielä ehostaa ulkonäköä. Tuulilasikin olisi vaihdettava kun vanhassa on pieni halkeama, eli pientä osien metsästystä on tehtävä kevään/kesän aikana....
