Pystykeulasatkun rakentelua
-
- "Hirsch"
- Viestit: 704
- Liittynyt: Ma Elo 06, 2012 10:25
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: Pystykeulasatkun rakentelua
Kiitoksia! Joo on tässä vielä se vanhempi pulttijako. Meni jonkin aikaa, että löysin nuo Aerot tuolla vanhemmalla jaolla. Uudella jaolla tuntuu löytyvän hyvin, mutta vanhalla melko nihkeesti. Incat sattuu jo olemaankin tuolla varastossa odottelemassa talvikumeja
Ari #6007, "Kylän viimeinen Saabisti"
-
- "Hirsch"
- Viestit: 704
- Liittynyt: Ma Elo 06, 2012 10:25
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: Pystykeulasatkun rakentelua
Päivitetäänpäs nyt tätäkin kun vihdoin malttaa Eli tänään tuli suoritettua tuo inssikin hyväksytysti läpi, joten tätäkin voi nyt bongailla tuolla liikenteessä. Näkyy tuo keräävän ainakin ihan hyvin katseita
Ari #6007, "Kylän viimeinen Saabisti"
-
- "Hirsch"
- Viestit: 704
- Liittynyt: Ma Elo 06, 2012 10:25
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: Pystykeulasatkun rakentelua
Pistetäänpä huvikseen yksi fiilistelykuva
Ari #6007, "Kylän viimeinen Saabisti"
Re: Pystykeulasatkun rakentelua
No niin, siitä Se autoilu alkaa! Rauhallista ja turvallista matkaa nuorelle miehelle. Mukavalla autolla autolla saat autoilusi aloittaa.
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
-
- "Hirsch"
- Viestit: 704
- Liittynyt: Ma Elo 06, 2012 10:25
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: Pystykeulasatkun rakentelua
Kiitos! Kieltämättä on mukava ja miellyttävä auto ajaa, vaan siihenkin osasin jo varautua kun peltoauto Saabilla ajelun aloitin muistaakseni 10-12 vuotiaana
Ari #6007, "Kylän viimeinen Saabisti"
Re: Pystykeulasatkun rakentelua
Komia laite. Siinon hyvä lisäsyy pitää mielessä ennakoiva ja järkevä ajotapa, kun ei tuollaista autoa halua vahingossakaan kolhia. Ei sillä etteikö OG900 aikalaisistaan olisi sieltä turvallisemmasta päästä, mutta kun rakkaaseen autoon on upotettu paljon vaivaa ja aikaa, tahtoo sen pitää hyvässä kunnossa. Eli ei muuta kuin turvallisia kilometrejä (niitä kannattaa haalia - mitä nopeammin hankkii ajokokemusta vieläpä mielellään myös erilaisilla autoilla, sitä parempi tuntuma ja pohja on ajamiselle elämän varrella) ja antoisaa harrastamista .
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
-
- "Hirsch"
- Viestit: 704
- Liittynyt: Ma Elo 06, 2012 10:25
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: Pystykeulasatkun rakentelua
Näinhän se on. Ei tuota kyllä heti kortin saatua haluaisi kolaroida.
Ari #6007, "Kylän viimeinen Saabisti"
-
- "Hirsch"
- Viestit: 704
- Liittynyt: Ma Elo 06, 2012 10:25
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: Pystykeulasatkun rakentelua
Tänään oli näköjään tullut nuo sähköikkuna mekanismit postiin. Pitää kattoo millon saa paikalleen kun on muutakin laiteltavaa tuossa autossa vielä. Mutta siinähän ne odottelevat vuoroaan.
Ari #6007, "Kylän viimeinen Saabisti"
Re: Pystykeulasatkun rakentelua
hauska ilme lasinnostimella
Kauas on pitkä matka. #2587
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
-
- "Hirsch"
- Viestit: 704
- Liittynyt: Ma Elo 06, 2012 10:25
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: Pystykeulasatkun rakentelua
Hyvä, että osat tulivat ehjinä perille.
Aika paljon oot saanut pienessä ajassa tehtyä. Se on tietysti hyvä takoa, kun rauta on kuumaa. Monestihan innostuksen lopahdettua, näistä tulee niitä surullisen kuuluisia "ikuisuus-projekteja", mutta tässä ei näytä sitä ongelmaa olevan.
Ei muutakuin tsemppiä jatkoonkin.
Aika paljon oot saanut pienessä ajassa tehtyä. Se on tietysti hyvä takoa, kun rauta on kuumaa. Monestihan innostuksen lopahdettua, näistä tulee niitä surullisen kuuluisia "ikuisuus-projekteja", mutta tässä ei näytä sitä ongelmaa olevan.
Ei muutakuin tsemppiä jatkoonkin.
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
-
- "Hirsch"
- Viestit: 708
- Liittynyt: La Tammi 28, 2012 13:54
Re: Pystykeulasatkun rakentelua
Samalla periaatteella itsekin rakennellut, naapurit varmasti pitävät aivan saabistinhulluna kun aina rakentelemassa, mutta kun alkuun karsii viat ja kulumat pois niin jäljelle jää vaan hieno ja luotettava peli ja voi vaan keskittyä siitä nauttimiseen. Tää on kyllä hemmetin hieno peli ja paranee kokoajan, toivottavasti nään joskus livenä jossakin.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 704
- Liittynyt: Ma Elo 06, 2012 10:25
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: Pystykeulasatkun rakentelua
Kiitoksia! Eipä tuota työtunteja ole tullut laskettua, mutta melko paljon on aikaa käytetty tämän parissa ja tullaan varmasti käyttämäänkin. Kieltämättä monelta on kuullut lausahduksen Saabismi on sairautta. Moni olisi varmaan vienyt tämän jo paaliin kun nuo ruostevauriot olisi paljastuneet. En ainakaan itse ole harmitellut, että rupesin rakentamaan tästä vielä autoa.
Itsekkin olisi kiva nähdä tuo sinun noppa joskus livenä. Eihän se ole kuin järjestely kysymys.kärkkäinen kirjoitti:Tää on kyllä hemmetin hieno peli ja paranee kokoajan, toivottavasti nään joskus livenä jossakin.
Ari #6007, "Kylän viimeinen Saabisti"
-
- "Hirsch"
- Viestit: 708
- Liittynyt: La Tammi 28, 2012 13:54
Re: Pystykeulasatkun rakentelua
6.7 procarservicellä jyväskylässä isot potkiaiset, ei muuta kun ajelet saabilla paikalle. Vaikka joku kaveri ajoseuraksi niin rattosastihan tuo matka taittuu.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 704
- Liittynyt: Ma Elo 06, 2012 10:25
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: Pystykeulasatkun rakentelua
Joo sitä pitää katella. Ei osaa kyllä sinne asti sanoa tuota aikataulua, mutta katsotaan. Tänään oli näköjään imestynyt postilaatikkoon kaksi Saabisti lehteä, klubi tarra ja jäsenkortti Näky noppakin päässeen lehteen. Ei vaan jaksanu nyt keskittyä sen enempää noihin kun tullut tänään tehtyä aamu kuudesta puoliyhteentoista illalla töitä. Mutta onhan se päivä huomennakin.
Ari #6007, "Kylän viimeinen Saabisti"