900s 1995 Apuja ja osia??
900s 1995 Apuja ja osia??
Noniin, saapista laukes turbo ja siitä seonneena ajatuksena saada vähän lisää niitä kuuluisia newton metrejä...
Uusi ahdin melkein paikallaan (9-5 aeron) tähän tarttis imuputken jos jollain ois myydä joko 9-3 tai 9-5?
Downpipe on rakennettu ja katti heitetty järveen.
Mitkä suuttimet?? ostan jos jollain sopivat...
BSR vapari...
Mikä lastu vai joku oma ohjelmointi?
Tarkotus nostaa paineet johonki 1.1-1.3 luokkaa...
Tässä siis viisaammille pari kysymystä ja samalla vähän niinku osto ilmoitus...
KIITOS!
Uusi ahdin melkein paikallaan (9-5 aeron) tähän tarttis imuputken jos jollain ois myydä joko 9-3 tai 9-5?
Downpipe on rakennettu ja katti heitetty järveen.
Mitkä suuttimet?? ostan jos jollain sopivat...
BSR vapari...
Mikä lastu vai joku oma ohjelmointi?
Tarkotus nostaa paineet johonki 1.1-1.3 luokkaa...
Tässä siis viisaammille pari kysymystä ja samalla vähän niinku osto ilmoitus...
KIITOS!
Ng900sRe85 stage jotai... SS 9-3 vector.
Re: 900s 1995 Apuja ja osia??
Milläs meinasit alkaa ajamaan? Bensa vai E85?
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: 900s 1995 Apuja ja osia??
Jaa jostain syystä re85 kait??
Ng900sRe85 stage jotai... SS 9-3 vector.
Re: 900s 1995 Apuja ja osia??
Ite laittasin ainakin 630cc dekat
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: 900s 1995 Apuja ja osia??
^Itselläni ei ole kokemusta, mutta aika monesti kokeneemmat ovat haukkuneet 630 dekat sysipaskoiksi 875 dekoihin verrattuna.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: 900s 1995 Apuja ja osia??
Ei ole itelläkään isommista kokemuksia mut eiköhän ne 630 asiansa aja
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: 900s 1995 Apuja ja osia??
Noniin pikku update,
Ahtimen vaihto alkaa oleen aika valmis, tuli siis 9-3 aeron uusi ahdin, syystä että
Kaverilla sellainen loju nurkissa...
Matka tänään tai huomenna hlinnaan jossa yksi ukko täältä asentelee re85 stage 3...
Noihin joutuu tyytymään sen aikaa että saa haalittua lisää osia paljon että menis sitten kivuttomammin seuraava tehon lisäys yritys... Tavotteeksi vois laittaa vaikka 330-370hp... Mitä tuo sitten vaatiikaan.
Ensin kuitenkin ajattelin keskittyä tohon susi huononalustan paranteluun aika monella satasella, toivottavasti alle tonnilla kuitenkin! Hyviä ehdotuksia saa antaa!!
Ja siis nuo suuttimet vielä ainakin hakusessa ja varmaan samalla jotain pumpun tynkää..
Ja tuleekohan tuo normi mankkuvena kestämään monta minuuttia??
Ahtimen vaihto alkaa oleen aika valmis, tuli siis 9-3 aeron uusi ahdin, syystä että
Kaverilla sellainen loju nurkissa...
Matka tänään tai huomenna hlinnaan jossa yksi ukko täältä asentelee re85 stage 3...
Noihin joutuu tyytymään sen aikaa että saa haalittua lisää osia paljon että menis sitten kivuttomammin seuraava tehon lisäys yritys... Tavotteeksi vois laittaa vaikka 330-370hp... Mitä tuo sitten vaatiikaan.
Ensin kuitenkin ajattelin keskittyä tohon susi huononalustan paranteluun aika monella satasella, toivottavasti alle tonnilla kuitenkin! Hyviä ehdotuksia saa antaa!!
Ja siis nuo suuttimet vielä ainakin hakusessa ja varmaan samalla jotain pumpun tynkää..
Ja tuleekohan tuo normi mankkuvena kestämään monta minuuttia??
Ng900sRe85 stage jotai... SS 9-3 vector.
Re: 900s 1995 Apuja ja osia??
Noniin, nyt on sitten hlinnassa muutaman tunnin säätö rallin jälkeen saatu aikaseks re85
Ja softa tuolle uudelle turbolle. Tällä hetkellä ikävä kyllä ei oikein voi kunnolla kihdytellä kun ahtaa
Vaivaset 1,8 johtuen siitä että kellosta letku irti.... Ei suostunut letkulla nostamaan yli 0,5??? Olisiko siistuo mankkuvena jo pettänyt?? Myöskään turbon anturi ei ainakaan tech 2 antanu ahtoja olenkaan?? Jos siis anturi ei toimi niin säätääkö tuo seoksia edes jossain 1,3 ahtojen kohdilla? Ainakin yllättäen sen 1,8 paineen jälkeen anto vikakoodin että laihaa onpi...
Ja softa tuolle uudelle turbolle. Tällä hetkellä ikävä kyllä ei oikein voi kunnolla kihdytellä kun ahtaa
Vaivaset 1,8 johtuen siitä että kellosta letku irti.... Ei suostunut letkulla nostamaan yli 0,5??? Olisiko siistuo mankkuvena jo pettänyt?? Myöskään turbon anturi ei ainakaan tech 2 antanu ahtoja olenkaan?? Jos siis anturi ei toimi niin säätääkö tuo seoksia edes jossain 1,3 ahtojen kohdilla? Ainakin yllättäen sen 1,8 paineen jälkeen anto vikakoodin että laihaa onpi...
Ng900sRe85 stage jotai... SS 9-3 vector.
Re: 900s 1995 Apuja ja osia??
Jotain hämäräähän tuossa on, koska fuel cut raja on 1.54bar vakio map anturilla. Vai onko poistettu käytöstä?
Kuitenkin vakio suuttimet riittävät tuolla ahtimella max 1.3bar, Jos sinnekkään.
Mankkuvenahan kannattaa vaihtaa ensimmäisenä T7 malliseen jos meinaa peruspaineille jäädä
Kuitenkin vakio suuttimet riittävät tuolla ahtimella max 1.3bar, Jos sinnekkään.
Mankkuvenahan kannattaa vaihtaa ensimmäisenä T7 malliseen jos meinaa peruspaineille jäädä
Og 9-3 2.0T -99 (Masterpower)
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
Re: 900s 1995 Apuja ja osia??
Kukas hämeenlinnassa teki sellasen softan, että ajetaan w-letku irti?
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: 900s 1995 Apuja ja osia??
Ei vissiin tekijässä vaan sii venttiilissä.... ja sulta ei siis vastauksia vaan kysymyksiä? ?
Ng900sRe85 stage jotai... SS 9-3 vector.
Re: 900s 1995 Apuja ja osia??
NGpower kirjoitti:Jotain hämäräähän tuossa on, koska fuel cut raja on 1.54bar vakio map anturilla. Vai onko poistettu käytöstä?
Kuitenkin vakio suuttimet riittävät tuolla ahtimella max 1.3bar, Jos sinnekkään.
Mankkuvenahan kannattaa vaihtaa ensimmäisenä T7 malliseen jos meinaa peruspaineille jäädä
Joo fuel cutia ei tullu vaikka piti vissii pätkii 1,5? Voisko liittyy siihen et ei tullu kyl ahto dataakaan van mitarista tiirailtiin...ajattrlin tänää laittaa 5 mankun ja toivoa että toimis sen aikaa että saa 7 tilalle...jos vika nyt siellä on...
Ng900sRe85 stage jotai... SS 9-3 vector.
Re: 900s 1995 Apuja ja osia??
Jaa jos tuo map anturi onki paskana niin ilmeniskö tollee...??
Ng900sRe85 stage jotai... SS 9-3 vector.
Re: 900s 1995 Apuja ja osia??
Olis seuraavaksi suutinten (870 dekat) pumpun (walbro) ja sopivan välijäähyn vaihto....putken avartelua ja muuta askartelua...
Sitten joku viisas voisi kertoa löytyykö turbocalibran kytkimestä käyttökelpoista osaa saabiin kun tommonen ois kaverilla osina...??
Ja mimmosiinkohan tehoihin tolla ahtimella voi päästä ja mimmosista paineista puhutaan?
Sitten joku viisas voisi kertoa löytyykö turbocalibran kytkimestä käyttökelpoista osaa saabiin kun tommonen ois kaverilla osina...??
Ja mimmosiinkohan tehoihin tolla ahtimella voi päästä ja mimmosista paineista puhutaan?
Ng900sRe85 stage jotai... SS 9-3 vector.
Re: 900s 1995 Apuja ja osia??
Jaa taitaa olla vähän kesy ahdin tuohon mun tavoitteeseen eli +350hp...
Minkäs puhaltimen ostan?
Minkäs puhaltimen ostan?
Ng900sRe85 stage jotai... SS 9-3 vector.