![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Mulla ois itseasiassa huoranportaat, itse tehty lasikuidusta. En vaan jaksanut tehdä loppuun koska aidot putkahtivat näköpiiriin. Toimii ainakin muottina jos jaksat kuidutella?
Meni vartti päivityksen kirjoittamiseen ja 1.5h kuvien muuttamiseen oikean kokoiseksi, ei ole tietokoneet ja hidas nettiyhteys mun juttu...LeKe96 kirjoitti:Turbosta ja vaparista irroittelin syylärit ja lämppärin kennot, kennot siksi että oli makeaa nestettä eksynyt kabiinin puolelle lattialle, joten päättelin kennon vuotavan. Turbosta otin uuden, mutta kun testasin vuotavatko, niin sekä "uusi" että vanha tuntuivat olevan kunnossa. Vanhassa oli liitoslaipassa jotain tiivistemassaa, olisiko tuo voinut valua laippojen välistä? Muuta en keksi miten olisi nestettä kabiiniin päässyt.
Muuten vielä pieni kymysys, mitenkäs pian kannen asennuksesta täytyy loppukiristys tehdä vai onko väliä, kun voisi tänä viikonloppuna kannen laittaa paikalleen, mutta ei viitsisi loppukiristystä varten käyttää ennen kuin jäähynestekierron saa kuntoon.
Eli voinko laittaa kannen nyt ja käyttää autoa tyyliin kahden viikon päästä ja suorittaa jälkikiristyksen silloin?
Ei tuosta oikein apua ollut kun mietin että voiko tuon jälkikiristyksen jättää vaikka ensiviikolle, kun ei oikein hotsita konetta käyttää kun vedet ei kierre.kärkkäinen kirjoitti:1&2