Viikonloppuna tosiaan päästiin testailee puuhakilpien kanssa tien päällä. 0.8bar setuppia ja kyllähän tuo eteenpäin, tosin valitettavasti eihän tuommoinen ahtopaine riitä mihinkään tuon kokoisessa ahtimessa. Bleedin ruuvailin paikoilleen ja ekat testit suljetulla tien pätkällä 1.2bar:lla, mutta tarvitsee hakea uudestaan puuhalaput, jotta pääsee koittamaan vähän miten se meno maistuu isommilla vaihteilla.
Siiven sain nyt lopulta takaisin maalarilta ja lopputulos on mielestäni hyvä, koska perä oli niin iso ja paljas ilman siipeä.
Somessa tulikin jo paljon juttua vapaavirtaussuodatimen sijoittelusta, mutta tosiaan konehuone on aika ahdas ja en todellakaan halua sijoittaa sitä alaspäin, jossa kaikki lika ja sora pääsee suodattimeen.
APC:n purkin paikkaa joku ehdottikin ja voipi olla että suodatin sinne siirtynee.
Turbon pakopuoli oli saanut jo kosteutta pirusti kun auto oli pihalla seissyt ja samalla tapaa myös hukkaportti elikkäs talven aikana pitänee nuo kyseiset vetää myös black satinilla ylitse.
Pakosarjassa tosiaan Black Satin pinta ja DP:ssä myös lämpöä alentava maali, mutta eri värinen tosiaan.
![Kuva](http://i6.aijaa.com/b/00749/13440449.jpg)