9-3 Turbo Jubileen räpellystä

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
93TJb
Matalapaineturbo
Viestit: 190
Liittynyt: Su Elo 07, 2011 20:18
Paikkakunta: Kempele

9-3 Turbo Jubileen räpellystä

Viesti Kirjoittaja 93TJb »

Joo elikkäs tästä nyt kehkeytyi ihan rojekti tästä kulkineesta. T7 vakio mäntä antautu niin päätimpä alkaa vaihtamaan b235 koneen tähän, tietenkin vahvemmilla osilla koottuna. Tämä projekti etenee aina miten duunarin tulot sallii sen edetä :D Teho tavoite olis tuolla 450 hepan kulmilla. Porsimis hetkellä palikkaa oli aeron mitsu, 630 dekat ja 3 tuuman putkisto. Ei vakio mäntä enään arvostanut saatua tehoa :D
http://aijaa.com/JGeUjf
Tässä auto päällisin puolin nykykuosissa. Sitten tähän tekniikka puoleen.
http://aijaa.com/0cu9Eh
b235:stakin oli mäntä antautunut niin lohko vaatii koneistuksen 0.5 millin tai jos ei se riitä niin milliseen ylikokoon.
Tulevalla viikolla ruveta soittelemaan oulun koneistamoja läpi että missä halvimmalla poraavat lohkon ja mittaavat ja painottavat kampuran.
http://aijaa.com/E5XjBi
Tästä lähetään liikkeelle. Vinkit on aina tervetulleita, paitsi nämä "Paa T 5 kalut sissään nii pääset halvemmalla". Tämän koneen kanssa ei rahaa säästellä. Siksi tämä eteneekin duunarin tulojen mukaan :D
Veiveiksi ajattelin näitä http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=390 onko kellään kokemusta näistä? Tai yleensä tuosta puljusta että kannatteeko sieltä tilata tavaraa. Ja sitten että mistä nuo wössnerin männät tulee halvimmaksi? Ainakin mitä oon nyt tutkinut niin kutakuinkin samanhintaisia joka paikassa.

Suuttimiksi ajattelin 1000cc-1100cc EV14sia, Kytkimeksi maptunilta tuo stage 3 kytkin, ahdin on vielä iso kysymysmerkki kun haluan ahtimeksi kuitenkin semmosen mikä suht aikoinaan herää niin ei tartte aina vinguttaa 4000 rpm että alkaa jollainlailla liikkua. Polttoainepolitiikkaa sen verran että pumppu on nyt henko 275, pitäs riittää tuolle 450 hv:n tavotteelle? Tietenkin jos en sitten innostu keruutankkia konttiin laittamaan 044 pumpulla. Eli näillä eväillä lähtään liikkeelle ja päivittelen tätä aina kun jotain hassun hauskaa tai vähemmän hauskaa tapahtuu !
9000 cs -94 stage?
9-5 - 98 stage 1
9000 cse - 97 varaosapeli
#5903
Tech 2 hommat
T5 , 7 ja 8 ohjelmointia
nix0n
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: To Elo 27, 2009 15:38
Paikkakunta: Kymi

Re: 9-3 Turbo Jubileen räpellystä

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Sen mitä olen nimimerkki Juhaskan kommenteista ymmärtäny, niin aika tappelemista on välillä ollut Abbotracingin kanssa. Hän on kuitenkin paras valaisemaan asiassa, eli kannattaako sieltä tilailla kamppeita vai ei.
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
93TJb
Matalapaineturbo
Viestit: 190
Liittynyt: Su Elo 07, 2011 20:18
Paikkakunta: Kempele

Re: 9-3 Turbo Jubileen räpellystä

Viesti Kirjoittaja 93TJb »

Joo pitääpä selvitellä. Kun nuo veivit ois tuolla huomattavasti halvemmat kuin maptunilla tai saabtunersilla.
9000 cs -94 stage?
9-5 - 98 stage 1
9000 cse - 97 varaosapeli
#5903
Tech 2 hommat
T5 , 7 ja 8 ohjelmointia
Vastaa Viestiin