

http://aijaa.com/JGeUjf
Tässä auto päällisin puolin nykykuosissa. Sitten tähän tekniikka puoleen.
http://aijaa.com/0cu9Eh
b235:stakin oli mäntä antautunut niin lohko vaatii koneistuksen 0.5 millin tai jos ei se riitä niin milliseen ylikokoon.
Tulevalla viikolla ruveta soittelemaan oulun koneistamoja läpi että missä halvimmalla poraavat lohkon ja mittaavat ja painottavat kampuran.
http://aijaa.com/E5XjBi
Tästä lähetään liikkeelle. Vinkit on aina tervetulleita, paitsi nämä "Paa T 5 kalut sissään nii pääset halvemmalla". Tämän koneen kanssa ei rahaa säästellä. Siksi tämä eteneekin duunarin tulojen mukaan

Veiveiksi ajattelin näitä http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=390 onko kellään kokemusta näistä? Tai yleensä tuosta puljusta että kannatteeko sieltä tilata tavaraa. Ja sitten että mistä nuo wössnerin männät tulee halvimmaksi? Ainakin mitä oon nyt tutkinut niin kutakuinkin samanhintaisia joka paikassa.
Suuttimiksi ajattelin 1000cc-1100cc EV14sia, Kytkimeksi maptunilta tuo stage 3 kytkin, ahdin on vielä iso kysymysmerkki kun haluan ahtimeksi kuitenkin semmosen mikä suht aikoinaan herää niin ei tartte aina vinguttaa 4000 rpm että alkaa jollainlailla liikkua. Polttoainepolitiikkaa sen verran että pumppu on nyt henko 275, pitäs riittää tuolle 450 hv:n tavotteelle? Tietenkin jos en sitten innostu keruutankkia konttiin laittamaan 044 pumpulla. Eli näillä eväillä lähtään liikkeelle ja päivittelen tätä aina kun jotain hassun hauskaa tai vähemmän hauskaa tapahtuu !