Takasumarit alkoi vörkkimään kun poistin ne jonkun kotikutoiset lisävalokytkennät. Ainoastaan se katkaisijan merkkivalo ei toimi mutta eipä taida olla iso huoli. Samalla siistin konetilaa, raaputtelin hyödyttömät ylimääräiset tiivistemassat, säädin sen ryypyn ja tyhjäkäynnin ns synkronoinnin(mikä nyt onkaan virallisesti) sekä otin irti, hioin ja maalasin ne pakosarjan päälliset pellit. Täytyy myös uusia se alumiininen lämmönjohdinputki, sen verta rapeaa tavaraa jo. Kuvaa tulee kunhan on taas kasassa.
Viimeksi muokannut kärkkäinen, Su Heinä 15, 2012 07:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jaksat kyllä pitää tuosta Nopasta hienoa huolta, tätä ketjua on kyllä niin ilo seurailla. Mutta pakko välillä vähän udella, että onkos se toinen Noppis edennyt mihkään vai joko on eutanasia koittanut?
Kiitosta! Sen auton puolesta nyt on semmoista että kyllä se vielä olemassa on mutta eise mihinkään kaverin kiireiden takia ole edistynyt ja siirtyy varaosiksi tälle menopelille. Kaikki mahdollinen kyllä otetaan talteen sisustaa, tekniikkaa, listoja, laseja ja puskureita myöten. Pysyy sitten tämä edes pitkään liikenteessä, kaikkea kun ei aina voi pelastaa.
Jos purat yhden nopan lihoiksi, niin kannattaa nyppiä kaikki mahdolliset koritulpat, korimutterit, koriruuvit, peitelevyt/tulpat ym. nippelit talteen. Voi tuntua sillä hetkellä ja suuremman purkamisen tohinassa aivan turhalta touhulta mutta turhauttavalta tuntuu myös tarpeen tullen metsästää jotakin pikkunippeliä jonka vielä sitten muistaa menneen ruhon mukana sulattoon.
Juuri näin on tarkoitus tehdäkin saman ideologian pohjalta, itse kun olen vielä niin saamarin pikkutarkka näissä ajoneuvoissa että pienikin vekki/puute häiritsee jatkuvasti Mitään ei jätetä hyödyntämättä, se on varma varsinkin kun tulevaisuudessa tarkoitus museoida.
On mieltä lämmittävää, kun joku jaksaa pitää huolta ehkä kaikkein aliarvostetuimmasta mallista. Muista, että muutaman vuoden kuluttua noita ei juuri vastaan tule. Hienoa työtä.
kiitoskiitos Semmoista pyöri mielessä kun tuossa varaosa-autossa on niin saakelin hyvä sisusta että rikos suorastaan jättää hyödyntämättä(se vaalean beige sisusta 86 vuosimallista), niin siirtää sen sitten tähän käyttisajaksi ja kun museoaika koittaa niin orkkis takaisin paikalleen. Näin ei kuluisi alkuperäiset vermeet eikä jäisi hyödyntämättä tuokaan sisusta, voisi olla melko järkevä teko varsinkin kun vaihoprojekti ei ole monimutkainen homma
Ei ole paha rasti ja todellakin -85 nopan museointiaka tulee yllättävän pian vastaan. kuka museoi ensimmäisenä? Oletko muuten selvittänyt tehtaalta, milloin autosi on valmistunut. Jos on -84 puolella, silloin myös museointi on mahdollista 2015.
Onhanse toki juu Kyllä tää rassailu ja puunailu vähenee kunhan saa semmoseen hyvään yleiskuntoon, ne pari kukkaa laittaa kuntoon ja uutta massaa pohjaan.