Penkissä tuli käytyä, tosin vaan pari vetoa eikä säätömahollisuutta välissä. Ei tullu mitään kummosia lukuja
Tässä megan logia vedosta, voin laittaa yv:nä dynökäppyrää jos joku haluaa.
http://kuvablogi.com/nayta/1857323/
Ahdot alkoi menemään vähän miten sattuu muutama päivä ennen penkkiä. Otin hukkaportin kellon irti, kun huomasin että kalvo vuosi. Mutta eihän sitä sitten saanu tiiviiksi..tai pysy se tiiviina testilenkin ja kotimatkalla alko taas sohlaan. Taitaa olla niin, että tuo Volvon kellon kalvo ei kestä tuota reilua baarin painetta niin ehkä mankkuvenalla paineen ohjailu voisi olla fiksumpaa kun rajapaineventtiilillä+kellolla. Jousi täytyis myös vaihtaa vähän vahvempaan, mutta sattuuko joku tietämään mistä sopivasti jäykempiä jousia saisi? Ei viittis ulkopuolista jousta laittaa pilaamaan mun hienoja asennuksia
Mutta tosiaan tuon paineiden säädön lisäksi pitäisi saada tuo kierrolukusignaali oikeaksi, ostin tuohon tarkotukseen modatun öljypumpun kannen missä on hall anturi.
Täytyy alkaa seuraavaks opiskelemaan, että osaako mega ohjata mankkuvenaa järkesvästi. Tilasin EBC:n yellow stuffit jarrupaloiksi ja levyt pitäisi vielä jostain keksiä. Alkoi autoa säätäessä tuntumaan siltä että jarruja täytyy jo mahd pian päivittää ettei tuu vahinkoa.. Turbolle hain uuden imuputken korjakumista
Tässä listaa mitä pitäisi saada väkästeltyä lähiaikoina:
- Pakosarjan tiivisteen vaihto
- Venttiilikopan tiivisteen vaihto
- Turbon imuputken teko uudelleen
- Uudet jarrupalat ja levyt tonnarin etusatuloilla
- Ahtopaineiden ohjaaminen megalla
- Sytkän ohjaus megalla
- Öljypumpun kannen vaihto
- Keskikonsolin ja puskurin lipan asennus
29.4 olis TTMK:n kiihdytyskisat TTY:n takaparkissa, siellä sitten tulee testattua laatikon toimivuus
