S1mppa_ kirjoitti:kaasut vaihtuvat näillä näkymin isompaan turboon, joten voidaan lopettaa kaasuista ja .ar48 ahdistavasta pakopesästä keskustelut.
palataan astialle, kun on jotain päivitettävää projektiin..
Ei näin, miksei mieluummin että "kaasut saavat kaverikseen ison turbon" ?
No, kokeilu nyt sitten takana, mitään ei hajonnut paitsi kytkin
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
master power on jo menossa maailman turuilla. huomenna meen kattomaan yhen turbo ukon puhaltimia, jää nähtäväks lähteekö sietä mitä mukaan. garrett GT40 ainaki löytyis. siinä "pikkusen" isompi .ar
mutta ei sellasen asentamisessa varmasti mitään järkeä ole..
löytyy sieltä muitakin puhaltimia, niin pitää katsella..
optimaalinen ois joku missä puhti riittäis, muttei ahdistais ja sais heräämään normaalin auton kierros alueella.. ehdotuksia viisaammilta...?
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
nyt kävi näin. olin menossa ahtimia katsomaan.. normaalia maantie ajoa.. yhen äkkiä alkoi venttiilien ilonen rallatus ja hirmuinen nykiminen.
tien reunaan ja katsomaan pellin alle.. turbon paluu putki oli sykässy öljyä pelolle sen verran että oli öljymittatikku ei kastunu kun pikkusen.
öljyä lisäsin, muttei ollut minkäänlaista vaikutusta. käynnissä kesti hädintuskin.
sittenhän se piti hinata takasin pihaan..
huomenna pitää ottaa kansi irti ja kattoo miten kävi..
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
vaikuttaakohan muuten tähän bensansaanti hommaan mitä, kun muistin vähän jälkikätöseen että tein keväällä apc-boxiin aero.com:in ohjeiden mukasen modin, jotta saa enempi bensaa.. mahtaako olla prosenteissa monia prosentteja lisää?
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
tuli tuota kytkimen shimmausta vai mitä onkaan laitettua vähän uusiks. nyt kytkin pitää. tuli viimeset kiihdytykset tehtyä. kyllä se vielä kolmosella sutia löi niin ettei pitoja meinannu löytää.. mutta nyt niitä kaasuja ei enää ole..
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
Mitä makso moiset ettäänperältä tilattuna?
Motonetin laadukk... ...unohettaan, ei kannata hairahtua
Alkuperäset Talmut oli jotain...20-25€/kpl tai sinnepäin ja oranssi polttimo mukana. Toimii ja kestää Nämä on siis alkupään 9-5 vilkut, eli samat kun tonnarissa ja satkussa.
23€ pari. koti ovelle asti. ei kuitenkaan mitenkään hirveen hintaset, katoin ruotsin speedpartsilta, samat tais maksaa siellä jonkun kympin enemmän.
mutta se on täysin eriasia millon ne tulee, tai tuleeko koskaan. ei oo vielä vahvistusta tullu s-postiin..
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
pientä päivitystä. tuli maailmalta sinistä ohjauspaine letkua.
nyt on vanhat ja hauraat letkut korvattu uusilla. tekee jotenkin nätimmän näkösen tuosta konehuoneesta, kun ei kaikki ole pelkkää mustaa.
ainii. vituikshan se sivuvilkkujen tilaus suli, kun ei britti ukot osannu laittaa linkkiä maksu politiikan suhteen.. piti kyetä maksamaan google checkout:in kautta, mutta ei onnistunu..
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
lopulta meni hermo tuohon tuulen suhinaan ja veden sisälle tulemiseen.
steppailin rautakauppaan ja ostin 5metriä 5x10mm ikkunatiiviste nauhaa.
liimasin tiivistenauhan korin puolelle, samaan kohtaan johon ovessa oleva tiiviste tulee. ei paljon suhinoita kuulu satasen vauhdissa. hinljenty huomattavan paljon kabiini.
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
S1mppa_ kirjoitti:tuli tuota kytkimen shimmausta vai mitä onkaan laitettua vähän uusiks. nyt kytkin pitää. tuli viimeset kiihdytykset tehtyä. kyllä se vielä kolmosella sutia löi niin ettei pitoja meinannu löytää.. mutta nyt niitä kaasuja ei enää ole..
Mitkäs (merkki)ja miten leveät renkaat sulla on? Ja mitkä jouset ja iskarit?
Siis suti 3 vaihteella kaasuilla holtittomasti vai ilman kaasuja?