![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Niin tai näin, tässä viikon kokemuksella voin sanoa, että ohjelmistopäivitys teki jotain. Se kolmosvaihteen kytkemisen viive oli läsnä melko kovalla vedätyksellä (eli lähinnä kun vaikka 60:n rajotus vaihtuu motariksi tai motarien rampit) silloin tällöin, ehkä kerran joka toinen päivä mun ajoreiteillä, ja siihen oli jo oppinut siten, että kaasun hölläys tuli selkäytimestä kovan rysähdyksen välttämiseksi.
Nyt kun tuo uusi softa ollut sisällä, niin ei enää ole viivettä kytkeytymisessä eikä kierrrokset ryntää ylös, vaan rysähtää sitten vaihde kerrasta
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Sopeutus on vieläkin tekemättä, mutta viimeistään viikonloppuna siihen pitäisi tulla muutos. Jos TCM:n sopeutus ei tuota korjausta viimeistele, niin sitten saa paukkua mun puolesta niin kauan kunnes hajoaa lopullisesti. Venttiilipesää en jaksa alkaa vaihtamaan.
Ykkösvaihteen kytkemisen viive ja saatanallinen pamaus on edelleen läsnä lämpösellä laatikolla, mutta eipä kukaan tai mikään sen korjaamiseen ole softaa tarjonnutkaan, vaan kaikkialla sanotaan venttiilipesästä. Etummainen vaihteistotuki on kans monen listalla, mutta Coltti sen sinne vaihto koneen vaihdon yhteydessä.
EDIT: En nyt yritä vaihtaa sujuvasti aihetta, mutta maanantaina tuli todettua, että osaa ne muukki joskus neuvoa ristiin
Ykköstietä kun painaa Helsinkiin, päättyy se lopulta yllä olevaan T-risteykseen. Kaksi kaistaa menee vasemmalle, ja kaksi oikealle. Kuvallinen kaistaopaste ja kartta käskee menevään vasemmalle, mutta yläreunan pikkukaistaopaste käskee pysymään oikealle menevien kaistalla, vaikka tuo kuvallinen kaistaopaste selvästi kertoo, että vasemmalle pääsee vain vasemmanpuoleisista kaistoista. Pitää taas kattoa jos olis karttapäivityksiä saatavilla. Vmp.