Sivu 10/14
Lähetetty: La Heinä 15, 2006 17:19
Kirjoittaja TeePee
Ei pieni vesisade koskaan estä saappia ruuvaamasta
Kaatamalla tuli vettä ja ukkonen jyrisi ku makasin auton alla kiinnittämässä vaihdekeppiä laatikkoon. Yllättävän kivuttomasti sujui kyllä tuo remontti. Nyt sitten vielä ulkoa fiksuksi niin kyllä kelpaa. 16" aeron vanteita oon yrittäny kattella tohon.
Lähetetty: La Heinä 15, 2006 17:30
Kirjoittaja Money For Nothing
Eikös ne 16" aerot kuulus siihen CC:n
Meinaat vissiin nyt sit pitää ton käyttiksenä?
Lähetetty: La Heinä 15, 2006 17:35
Kirjoittaja Tri-Lo
TeePee kirjoitti:Mitä v*tun jäteöljyä?
No ei... kuulemma ihan asiallista öljyä..tiedä ny sitte... ei mun tuloilla paljo mitää 50€/l öljyjä ostella. Ja sama se ny on mitä öljyä sielä on.......
No mitä se kyseenalaistettu öljy sitten oli..?
Lähetetty: Su Heinä 16, 2006 12:42
Kirjoittaja TeePee
Käyttöautoksi tuota ajattelinkin, kun tuo CC on vähän eriluokkaa.
Niin siitä öljystä, se oli jotain täyssynteettistä Arwidson Teho öljyä
Hyvin se silläkin näyttää liikkuvan. En tiedä mistä johtuu tällähetkellä että tyhjäkäynti seilaa ja välillä sammuu. Pakoputkikin päätti revetä siitä jousto kohdasta
Ihan rauhassa ajelin hiekkatietä ja tein ABS testin (hyvin toimi) niin sen jälkeen kun kiihdytin niin äänet oli aika jykevät. No mutta, kun ostaa vanhan auton niin täytyy tietysti varautua vähän väliä ruuvailemaan sitä.
Lähetetty: Su Heinä 23, 2006 22:28
Kirjoittaja TeePee
Lähetetty: Ma Heinä 24, 2006 10:23
Kirjoittaja TuPe
Vähä sisäpiiri vittuilua mut aika kauan sulla näköjään meni pestä auto vahasmppolla.
Lähetetty: Ma Heinä 24, 2006 10:27
Kirjoittaja TeePee
Jaa että vähän sisäpiirijuttua...p*rkele! Tälläkertaa käytin kuitenkin ihan kunnollista autoihin tarkoitettua vahaa!!!!!!!!!!!
Lähetetty: Ma Heinä 24, 2006 15:42
Kirjoittaja Jakke_
Lähetetty: To Heinä 27, 2006 03:23
Kirjoittaja tema
Lähetetty: To Heinä 27, 2006 07:21
Kirjoittaja TeePee
No niin pojat pojat... nyt loppu vittuilu
Lähetetty: To Heinä 27, 2006 11:00
Kirjoittaja TeePee
Tänään selvisi miksi ohjaustehostin lakkasi toimimasta n. viikko sitten ja nesteet oli levinnyt ympäri konehuonetta. Moottoria keulille laittaessamme oli ohjaustehostimen nestesäiliölle menevät letkut joutuneet väärään paikkaan ---> laturin siivet oli hinkannut letkut poikki. Vika on nyt korjattu ja meno jatkuu!!!
Tiistaina haetaan vanteet alle niin kelpaa taas. Ei tosin tulekaan aeron vanteita, ainakaan vielä. Tuleekin AEZ Icon 7x18". Renkaista ei ole vielä tietoa mitkä pyöräytetään alle.
Lähetetty: Pe Heinä 28, 2006 13:25
Kirjoittaja TeePee
Eipäs haetakkaan.... se hajosi TAAS. Nyt meni jotain pahasti hajalle kun pitää sellaista kolinaa. Ruvetaan illalla tutkimaan mitä sille oikein kävi...
Lähetetty: Ma Heinä 31, 2006 14:55
Kirjoittaja Holmes
Se hajoo koko ajan...
Lähetetty: Ma Heinä 31, 2006 15:11
Kirjoittaja TeePee
En tiedä mikä siihen tuli. Saattaa olla että koneistamolla on tehty pieni virhe jonka seurauksena koko mylly olisi saanut kipeetä. Mutta en nyt vielä ala syyttelemään ketään ennen kuin asiasta on saatu varmuus.
Tällä hetkellä työn alla taas tuo CC.
Lähetetty: To Elo 03, 2006 16:45
Kirjoittaja TeePee
CC:n ruuvaus etenee. Tänään muokattiin pakosarjaa niin että turbo saatiin nostettua ylemmäs. Nyt puuttuu enää öljynpaluu putki että auto voidaan ottaa ajoon. Tänään ei varmaankaan enää motivaatio riitä sen putken vääntämiseen mutta ehkä viikonlopun aikana.