Saab NG900 muokkailua!
Re: Saab NG900 muokkailua!
Kaikki nuo värit ois kyllä aika helmiä, mutta kyllä tuo vihree on kanssa. Ei oo hirveesti näkyny tuon värisiä Baaseja ainakaan omaan silmään. Hyvä siitä tulloo!
Saab 9-3 SS Aero -04
Re: Saab NG900 muokkailua!
Toivotaan parasta , pelätään pahinta. Alkuviikosta kummiskin ruvetaan töitä paiskimaanLapasorsa kirjoitti:Kaikki nuo värit ois kyllä aika helmiä, mutta kyllä tuo vihree on kanssa. Ei oo hirveesti näkyny tuon värisiä Baaseja ainakaan omaan silmään. Hyvä siitä tulloo!
Saab OG900 T16 -91
Saab OG9-5 Vector -04 BiFuel
Saab OG9-3 -00 KA/PR Stage 2 EX
Saab NG900 -95 Stage 6 EX
Saab OG9-5 Aero -01 EX
Saab NG900 -95 ''Viggen/Aero look'' Stage X E85 EX
Saab NG900 -96 ''Viggen/Aero look'' Stage 2 EX
Saab OG9-5 Vector -04 BiFuel
Saab OG9-3 -00 KA/PR Stage 2 EX
Saab NG900 -95 Stage 6 EX
Saab OG9-5 Aero -01 EX
Saab NG900 -95 ''Viggen/Aero look'' Stage X E85 EX
Saab NG900 -96 ''Viggen/Aero look'' Stage 2 EX
Re: Saab NG900 muokkailua!
Nonnii elikkäs tänään saatu hommaa sen verran eteenpäin että väri on nyt suihkittu ja vielä huutaa lakkaa En ois uskonu että toi eucalyptus vihree näyttää hyvältä, vaikka lakkaa ei oo vielä ees suihkittu!
Tässä vaiheessa mennäään!
Tässä vaiheessa mennäään!
Saab OG900 T16 -91
Saab OG9-5 Vector -04 BiFuel
Saab OG9-3 -00 KA/PR Stage 2 EX
Saab NG900 -95 Stage 6 EX
Saab OG9-5 Aero -01 EX
Saab NG900 -95 ''Viggen/Aero look'' Stage X E85 EX
Saab NG900 -96 ''Viggen/Aero look'' Stage 2 EX
Saab OG9-5 Vector -04 BiFuel
Saab OG9-3 -00 KA/PR Stage 2 EX
Saab NG900 -95 Stage 6 EX
Saab OG9-5 Aero -01 EX
Saab NG900 -95 ''Viggen/Aero look'' Stage X E85 EX
Saab NG900 -96 ''Viggen/Aero look'' Stage 2 EX
-
- "Hirsch"
- Viestit: 708
- Liittynyt: La Tammi 28, 2012 13:54
Re: Saab NG900 muokkailua!
Katoskatos Päädyit sitten taas lopulta oikeeseen merkkiin. Asiallinen peli!
Re: Saab NG900 muokkailua!
Tänään tuli laiteltua muutama osa jo koristamaan saabia! Miltäs näyttää
Saab OG900 T16 -91
Saab OG9-5 Vector -04 BiFuel
Saab OG9-3 -00 KA/PR Stage 2 EX
Saab NG900 -95 Stage 6 EX
Saab OG9-5 Aero -01 EX
Saab NG900 -95 ''Viggen/Aero look'' Stage X E85 EX
Saab NG900 -96 ''Viggen/Aero look'' Stage 2 EX
Saab OG9-5 Vector -04 BiFuel
Saab OG9-3 -00 KA/PR Stage 2 EX
Saab NG900 -95 Stage 6 EX
Saab OG9-5 Aero -01 EX
Saab NG900 -95 ''Viggen/Aero look'' Stage X E85 EX
Saab NG900 -96 ''Viggen/Aero look'' Stage 2 EX
Re: Saab NG900 muokkailua!
Komia tulee! muinoin omistin parikin ng900sta ja haaveilin vastaavista muutoksista, haaveiksi jäi tuolloin
Re: Saab NG900 muokkailua!
Kolkin sumarit vielä niin on hyvä
Og 9-3 2.0T -99 (Masterpower)
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
Re: Saab NG900 muokkailua!
Onko sillä joku merkitys vai pelottaako se että on ajettu 450tkm tai vaikka 700tkm? Ei pätkääkään, on vaan paljon luotettavampi ja varmempi peli kun mitä nää T7 moottori paskat on mikä nyt sattuu omasta taloudestakin löytymään.
Sen verran voin sanoa et auto ei kovin kauas mennyt edelliseltä omistajalta ja ei maksanu paljon..
Sen verran voin sanoa et auto ei kovin kauas mennyt edelliseltä omistajalta ja ei maksanu paljon..
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Re: Saab NG900 muokkailua!
Joo ei ollut kallis, ja kilometrit tosiaan oli tiedossa. Ja mitä oon tän 3-4 vuoden aikana seuraillu auton toimintaa niin ei oo ollu moittimista. Tehdään aiheesta sitten vaikka oma topic jos kaikkia kiinnostaa miks ostin näin "paljon" ajetun autonjykä66 kirjoitti:paljonko maksoit yli 450tkm ajetusta autosta?
Saab OG900 T16 -91
Saab OG9-5 Vector -04 BiFuel
Saab OG9-3 -00 KA/PR Stage 2 EX
Saab NG900 -95 Stage 6 EX
Saab OG9-5 Aero -01 EX
Saab NG900 -95 ''Viggen/Aero look'' Stage X E85 EX
Saab NG900 -96 ''Viggen/Aero look'' Stage 2 EX
Saab OG9-5 Vector -04 BiFuel
Saab OG9-3 -00 KA/PR Stage 2 EX
Saab NG900 -95 Stage 6 EX
Saab OG9-5 Aero -01 EX
Saab NG900 -95 ''Viggen/Aero look'' Stage X E85 EX
Saab NG900 -96 ''Viggen/Aero look'' Stage 2 EX
Re: Saab NG900 muokkailua!
Ai onko tolla niin paljon rullattu, eipä olis ainakaa ulkopäin ihan heti uskonut..
Oma rönttä on paljon huonompi maaleiltaan vaikka ei ole "kuin" 313tkm ajettu..
Oma rönttä on paljon huonompi maaleiltaan vaikka ei ole "kuin" 313tkm ajettu..
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Saab NG900 muokkailua!
Näinpä ennakkoluulot pois! Vanha ja paljon ajettu on hyvä todiste siitä että ne toimii ja yleensä paljon ajetut voi olla paremmin huollettu ja puunailtu samanlaiset tuoreemmat ja vähemmän ajetutTTH kirjoitti:Ai onko tolla niin paljon rullattu, eipä olis ainakaa ulkopäin ihan heti uskonut..
Oma rönttä on paljon huonompi maaleiltaan vaikka ei ole "kuin" 313tkm ajettu..
Saab OG900 T16 -91
Saab OG9-5 Vector -04 BiFuel
Saab OG9-3 -00 KA/PR Stage 2 EX
Saab NG900 -95 Stage 6 EX
Saab OG9-5 Aero -01 EX
Saab NG900 -95 ''Viggen/Aero look'' Stage X E85 EX
Saab NG900 -96 ''Viggen/Aero look'' Stage 2 EX
Saab OG9-5 Vector -04 BiFuel
Saab OG9-3 -00 KA/PR Stage 2 EX
Saab NG900 -95 Stage 6 EX
Saab OG9-5 Aero -01 EX
Saab NG900 -95 ''Viggen/Aero look'' Stage X E85 EX
Saab NG900 -96 ''Viggen/Aero look'' Stage 2 EX
Re: Saab NG900 muokkailua!
Toi kilsojen kuluttaminen on mun mielestä vähä kakspiippunen juttu. Kärjistetysti kaks esimerkkiä:
Vähän ajettu helmi
-ajetaan kylmällä koneella Siwaan ja takasi
-huolletaan kun sattuu ja jos ykkösboonuksia on tullu tarpeeks
-aina talvisin ilman roikkaa käyntiin. Lämppärimyyjien propaganda sanoo, et yks kylmäkäynnistys vastaa tuhatta ajokilometriä
Loppuun tuupattu kilometrirohmu
-kone aina optimilämpötilas
-ehkä jopa huolletaan, koska auto ei sais jättää välille
-tasasta maantieajoa vrt se Siwaan aina kepitelty
Ei kilsat ruostuta vaan suola. Ja kaupungissakin suolataan. Itse en pelkäisi kilometrejä vaan kaikki nää 20-vuotiaat romut on yksilöitä
Vähän ajettu helmi
-ajetaan kylmällä koneella Siwaan ja takasi
-huolletaan kun sattuu ja jos ykkösboonuksia on tullu tarpeeks
-aina talvisin ilman roikkaa käyntiin. Lämppärimyyjien propaganda sanoo, et yks kylmäkäynnistys vastaa tuhatta ajokilometriä
Loppuun tuupattu kilometrirohmu
-kone aina optimilämpötilas
-ehkä jopa huolletaan, koska auto ei sais jättää välille
-tasasta maantieajoa vrt se Siwaan aina kepitelty
Ei kilsat ruostuta vaan suola. Ja kaupungissakin suolataan. Itse en pelkäisi kilometrejä vaan kaikki nää 20-vuotiaat romut on yksilöitä
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Saab NG900 muokkailua!
Kunto merkkaa, mutta kyllä se on tullu huomattua että lähtökohtaisesti se enemmän ajettu romu on yleensä huonompi kuin vähemmän ajettu.
Mutta edelleen, todellinen kunto merkkaa
Mutta edelleen, todellinen kunto merkkaa
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: Saab NG900 muokkailua!
Jeppistä. Ite ostin vm -02 femmani 160 tkm ajettuna täydellä merkkiliikkeen huoltokirjalla ja nyt kilsoja 225 tkm. Parin vuoden aikana tohon oon hakannut korjauksiin niin tolkuttomasti rahaa ettei ilkee enää vaihtaa. Koko ajan jotain. arviolta 4000 euroa mennyt. Että se siitä "vähemmän" ajetun autuudesta. Itellä aikaisemmin oli ng 900 pari kpl. molemmat n. 250 tkm ajettuja sekä yksi 2002 9-3 jonka vaihdoin kun mittarissa 250 tkm. Kaikki oli siinä kunnossa että seuraava omistaja sai suoraan ajoon vaan kaupasta. Femmani on nyt loistokunnossa mutta jos olisin tiennyt ostaessani mitä tuleman pitää, olis jäänyt kauppaan.