Og900 T16 -90

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11502
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Og900 T16 -90

Viesti Kirjoittaja jus »

Venttiilin kuuluu pitää ääntä, se ohjaa bensatankin höyryjen kulkua imusarjaan moottorin käyntilämpötilan yms. mukaan. Matka ei katkea tuon venttiilin takia, se on vain päästöjen hallintaan liittyvä lisäkalikka.
jussit
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2014 17:21
Paikkakunta: Tampere

Re: Og900 T16 -90

Viesti Kirjoittaja jussit »

Kiitos tiedosta, selvisi sekin asia. :)
Tonnareita ja satkuja ollut.
jussit
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2014 17:21
Paikkakunta: Tampere

Re: Og900 T16 -90

Viesti Kirjoittaja jussit »

Aikaa on kulunut viime päivityksistä.
Tänään otin turbosatkun ajoon reilun kuukauden tauon jälkeen. Hommasin talviautoksi Chevy Astron, mutta tänään sitten totesin, että liian kova ikävä Saabia. :)

Sen verran tein satkuun seisonnan aikana, että vaihdoin startin. Aika näyttää, että johtuiko satunnaiset starttiongelmat väsähtäneestä solenoidista.

Saabin ylimaalaus oli haaveissa tälle kesälle, mutta budjettisyistä siirtyy ensi keväälle/kesälle. Automaalariksi valmistun ensi syksynä, joten sitä ennen olisi tarkoitus saada Saabi väriin. :)

Kesällä satku sai vähän lisäpuhtia. Jopen bensalastu meni paikalleen, ja APC:ta modasi nimim. puu. Kulkupuoli parani kyllä huomattavasti. :)
Ajattelin, että mielenrauhan takia olisi hyvä laittaa jonkinlainen seosmittari/laajakaistalambda. Minkälaista ootte laittanut näihin, ja mitä suosittelisitte? Ihan hirveän kallista ratkaisua en viitsi laittaa, eli kunhan vähän näkisi ettei pääse laihalla käymään ahdoilla.
Tonnareita ja satkuja ollut.
Vastaa Viestiin