Sivu 2/2
Re: Og900 T16 -90
Lähetetty: Su Kesä 29, 2014 17:16
Kirjoittaja jus
Venttiilin kuuluu pitää ääntä, se ohjaa bensatankin höyryjen kulkua imusarjaan moottorin käyntilämpötilan yms. mukaan. Matka ei katkea tuon venttiilin takia, se on vain päästöjen hallintaan liittyvä lisäkalikka.
Re: Og900 T16 -90
Lähetetty: Su Kesä 29, 2014 17:46
Kirjoittaja jussit
Kiitos tiedosta, selvisi sekin asia.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Og900 T16 -90
Lähetetty: To Syys 25, 2014 19:55
Kirjoittaja jussit
Aikaa on kulunut viime päivityksistä.
Tänään otin turbosatkun ajoon reilun kuukauden tauon jälkeen. Hommasin talviautoksi Chevy Astron, mutta tänään sitten totesin, että liian kova ikävä Saabia.
Sen verran tein satkuun seisonnan aikana, että vaihdoin startin. Aika näyttää, että johtuiko satunnaiset starttiongelmat väsähtäneestä solenoidista.
Saabin ylimaalaus oli haaveissa tälle kesälle, mutta budjettisyistä siirtyy ensi keväälle/kesälle. Automaalariksi valmistun ensi syksynä, joten sitä ennen olisi tarkoitus saada Saabi väriin.
Kesällä satku sai vähän lisäpuhtia. Jopen bensalastu meni paikalleen, ja APC:ta modasi nimim. puu. Kulkupuoli parani kyllä huomattavasti.
Ajattelin, että mielenrauhan takia olisi hyvä laittaa jonkinlainen seosmittari/laajakaistalambda. Minkälaista ootte laittanut näihin, ja mitä suosittelisitte? Ihan hirveän kallista ratkaisua en viitsi laittaa, eli kunhan vähän näkisi ettei pääse laihalla käymään ahdoilla.