Olisi tarkoitus pestä ja vahailla autoa ensi viikonloppuna, kunhan aikataulut ja säät sen vain sallii.

Siinä voisi sitten samalla ottaa kuvia konehuoneesta, että kuinka täyteen 9-5:sen konehuoneen voi rompetta laittaa.

Tarkennuksena sen verran, että KAIKKI kuvien osat on jo autossa paikallaan ja auto käy ja kukkuu.Joukku kirjoitti:Hyviä kuvia ja järjettömästi palikoita noissa parissa kuvassa odottamassa asennusta.. Tuosta abbotista, ilmeisesti siitä ei loppupeleissä ollut niin hyvää sanottavaa? Uskaltaako tuolta tilata kamaa?
Silmään iski venttiilien jouset, eikös aerossa ole vakiona kaksoisjouset? Noissa kuvissa näkyy olevan yhdellä jousella. Tulivatko nekin abbotilta ja kuinkahan paljon jäykemmät nuo ovat? Luulisi kahden jousen tekniikan olevan jousivakioltaan huomattavasti jämymmät..
Kyllähän Saabeissa on myös potkupallovanteita käytetty: http://fullmoonwheels.com/Juhaska kirjoitti:Ja jos vielä vannetta innostuu laittamaan, niin tälläiset olisi komeat:http://www.wheelwright.co.uk/press-rele ... lloy-wheel
Saab ja kolmipuolainen vanne kulkee vain jotenkin käsikädessä, tai ainakin minusta sopii, kuin nenä päähän.
Toki se säätö hoidetaan ensin.