Saabille tehtiin tänään pari pikku juttua. Ne surullisenkuuluisat kampiakselin hihnapyörän torxit olivat kiinni, mutta suht helposti avattavissa. Eivät ole enää, siitä pitää Loctite huolen. Eipä joudu tuon suunnitteluhelmen takia ainakaan tämä auto poistoon ja voi ajella hieman luottavaisemmin.
Nelipyöräsuuntaus tehtiin myös, itse asiassa kulmat olivat lähestulkoon kunnossa, nyt ovat sitten 100%. Ratti jäi edelleen hieman vinoon, koska ei ollut aikaa alkaa sitä Opelin! systeemiä purkamaan sen suoristamiseksi. Joskus sitten paremmalla ajalla, eipä tuo suuremmin häiritse.
Kytkinpoljinmekanismia hieman viilattiin, kytkinrempasta huolimatta kytkin oli ikävä käyttää varsinkin kaupungissa, ei tahtonut saada tasaista lähtöä millään, kun poljin tuli "pykälittäin" ylös. Pyöräytettiin vaijeria puoli kierrosta jne., nyt on paljon parempi.
Ei sen kummempia, töitä on piisannut siihen malliin, ettei ole ehtinyt autoihin juuri keskittyä, mitä nyt työmatkaa tuolla ajellut. Kulutus on jämähtänyt 7.9 litraan, voi siis kehua, että karvan alle kasin menee, kun asioista tietämättömät aina kyselevät että "meneekö Saabi alle kympin"... Tuohan on puoliksi Ooppeli, miksi ei menisi
Täytyy kyllä sanoa, että on Saab nykyään aika kaukana siitä entisaikojen kansanautosta. Kovasti on ihmetelty, että mitä sinä nyt Saabin menit laittamaan, saako niihin enää edes varaosia ja sitä rataa. 99% ihmisistä Saab on kuollut merkki ja jäänne muinaisilta ajoilta. Siksi onkin kiva kuulua siihen auttamattomasti sairastuneeseen 1%.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634