Tosiaan pesurit alkoivat toimimaan uudella sulakkeella. Lisäksi vielä epäilin jotain relevikaa, kun pesurit toimivat ihmeellisesti mutta onneksi käyttöohjekirja selvensi miten ne toimii

Tuota en kokeillut joten pitää yrittää noin. Kiitos vinkistä.MattiR kirjoitti:Älä ihmeessa kisko niitä varsia ulosvetäjän kanssa. Käännä varret pystyasentoon (siis sulat irti lasista) ja varret lähtevät pois kevyesti nostamalla.
Totanoinniin, miten huono akku vaikuttaa ilmastoinnin kompuran toimintaan? Autohan on käynnissä, kun kompuran magneettikytkin lukkiintuu, eihän se silloin akkua rasita. Laturia kyllä, mutta tuskin sen kuormituksen lisäystä käynnistä huomaa.dimebak kirjoitti: Alimitoitetun akun (60Ah GM original, ei mikään vanha) voisi jossain vaiheessa vaihtaa oikean kokoiseen, kun huomaa heti moottorin käynnissä koska ilmastoinnin kompura käy päällä.
Akku itsessään ei ole huono vaan alimitoitettu. Ja akun tehtävähän on olla kuin jousi eli sähköjärjestelmän osa joustaa/antaa myöten, kun on tarvetta. Ja ilmastoinnin kompressorin kytkeytyessä päälle moottorin kierrokset laskee jos sitä jousta (oikosulkuvirtaa tsjp.) ei ole tarpeeksi ja se tarve otetaan laturilta ==> niin tyhjäkäynti niiailee.Termos kirjoitti:Totanoinniin, miten huono akku vaikuttaa ilmastoinnin kompuran toimintaan? Autohan on käynnissä, kun kompuran magneettikytkin lukkiintuu, eihän se silloin akkua rasita. Laturia kyllä, mutta tuskin sen kuormituksen lisäystä käynnistä huomaa.dimebak kirjoitti: Alimitoitetun akun (60Ah GM original, ei mikään vanha) voisi jossain vaiheessa vaihtaa oikean kokoiseen, kun huomaa heti moottorin käynnissä koska ilmastoinnin kompura käy päällä.
Kompura pyöriessään lisää paljon enemmän vastusta moottorille, ja sen huomaa auton käynnistä.
Vai käsitinkö jotain väärin?