Sivu 2/3
Lähetetty: Su Elo 14, 2005 22:21
Kirjoittaja Tuha
Jope kirjoitti:Ai ai, kyl täys airflow-satsi näyttäis aika nätiltä munkin CC:ssä..
Samoin kuin varmasti minunkin. Pitäisi vaan maalauttaa se korin väriin ja pistää paikalleen se kun odottaa asennusta varastossa meinaan tuo täydellinen AirFlow korisarjani....mutta, mutta on vaan aika tyyristä toi maalauttaminen kun ei viitsi ihan mahdottomia maksaa, koska kyseessä on jo sentään yli 500000 km ajettu luottpeli. Joten tähän voi todeta että hyvää ei saa välttämättä halvalla.
Lähetetty: La Elo 27, 2005 10:22
Kirjoittaja Jamppa
ja vähän päivitystä tähänkin.
Nyt on kotona kokonainen 9000cd 2.3T. Tämä tulee toimimaan tekniikan luovuttajana tuohon airflow:iin
sitten löysin säkällä myös tonnarin bridge spoilerin samaan nippuun kuin elintenluovuttajan
nyt ohjelmassa alkaa olla koneiden nostajaisia. Sähköt yms siirtyvät myös. 2.3 kone laakeroidaan ainakin. Katsotaan tehdäänkö muuta. Käy ainakin tosii nätisti tuo kone.ei ylimääräisiä ääniä. Laatikko tuntui oleva rempattu joskus
jarrut myös siirrän tuosta 2.3, kun siinä on abs:t
kohta auton kimppuun
Lähetetty: La Syys 10, 2005 14:00
Kirjoittaja Jamppa
nyt pitkästä aikaa päivitystä.
takakaaret on hitsattu, ja huomenna on tarkoitus vaihtaa loput ovet autoon. Sen jälkeen alan nostaa tuosta 2.3:Sta konetta irti, ja laakeroin sen. uusia laakereita odottaessa maalaan konehuoneen oikeaan väriin, ja vaihdan kaikki osat kuten perusjarrut abs versioon, yms yms.
Lähetetty: Ma Syys 19, 2005 18:56
Kirjoittaja moksu
Komee väri ,
Maalaatko itse myös ulkopuolen ?
Lähetetty: Ma Syys 19, 2005 19:14
Kirjoittaja Jamppa
kyllähän se ulkopuolikin tulee itse maalattua
kuuluu samaan sarjaa kuin tämä alias 900turbo3d,joka maalasi oman satkun hienosti, ja hienon väriseksi
pohjat olisi tehtynä autoon jo
koneen vaihdon kanssa tulee vaan pirunmoinen kiire jos alastarolle haluu valmiiksi
ja tästä johtuen myös maalauksen suhteen kova kiire.
Lähetetty: Ma Syys 19, 2005 19:18
Kirjoittaja moksu
Ajat lujaa Alastarolle niin maalikin kuivuu
Lähetetty: Ti Loka 18, 2005 13:57
Kirjoittaja Jamppa
ja taas päivitystä. onki homma ollut vähä hiljasempaa tässä viimeaikana.
maalausta ei vieläkään päässyt tekemään. nyt auto on aivan palasina, kone odottaa nostoa, kun saan vaan konehuoneen ihan valmiiksi.lattia pitäisi hiekkapuhaltaa, ja maalata epoksilla sisäpuolelta. sen jälkeen alkaakin kasaaminen
suunnitelmissa olisi että jos laittasi hiilarikonepelllin tuohon
:
Lähetetty: Ti Marras 15, 2005 21:12
Kirjoittaja Jamppa
ja nyt on kori likimain hitsattu. huomenna nytkähtää taas homma eteenpäin, kun sain johdot varaosaautosta irti
ja huomenna homma jatkuu sitte tuon cc:n kanssa.
Lähetetty: Ti Marras 29, 2005 21:54
Kirjoittaja Jamppa
ja taas homma edenny
nyt alkaa olla koetaulu menossa kasaan. huomenna vielä pari johtoa pitää laittaa, ja sitten voikin pistää koetalun nippuun.
sen jälkeen ohjelmassa apurunkojumppa ja tekniikan lasku paikalleen
ja näiden jälkeen sitten taas pitää suunnitella mitä seuraavaksi tehdään
Lähetetty: To Joulu 01, 2005 22:13
Kirjoittaja Jamppa
ohos
sattui olemaan tuossa varaosa airflow:ssa suht tuoreet konin pumput
joutuu ne laittaa kiinni
huomenna apurungon pudotus lattialle.
Lähetetty: To Joulu 01, 2005 22:59
Kirjoittaja AP
Jamppa kirjoitti:ohos
sattui olemaan tuossa varaosa airflow:ssa suht tuoreet konin pumput
joutuu ne laittaa kiinni
Sarjassamme mukavia yllätyksiä
Lähetetty: La Joulu 10, 2005 17:01
Kirjoittaja Jamppa
ja viikolla pitää kokeilla jos kerkiää ja pystyy 2.3 koneen nostaa keulille
apurunko on takasin paikallaa, bensalinjat 2.3 sopivat, ja jarruputket vaihdettu
Lähetetty: Ma Tammi 30, 2006 19:53
Kirjoittaja Jamppa
nyt on kone saatu keulalle
joutuu prkl leikata sisälokasuojasta peltiä pois, että sopii laturi ja tehostinpumppu kunnolla pyörii
no nyt alkaa homma helpottaa ja ei ole juuri muuta kun koriin pohjien teko. ja tietysti pitäähän tuo tekniikka kasata valmiiksi että saa savut otettua
Lähetetty: To Helmi 16, 2006 00:03
Kirjoittaja Jamppa
kori viimeinkin hitsattu. tuli vähän pitempi päivä tehtyä.
ensi viikolla taka-akseli kiinni. pääsee ilmaamaan jarrut ja kytkimen, sekä saa sitten otettua koneesta ne odotetut savut
Lähetetty: La Helmi 18, 2006 12:27
Kirjoittaja Jamppa
kuvaa konehuoneesta
ja tässä linkki siihen kuvaan jos ei näy
http://www.garaget.org/?car=8280&image=145228