900 T8 -86 EVO2

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Rupee selvästi menemään jutut levottomiksi. :roll:
Ei vaan, eihän tuo turbon kokeileminen juuri mitään maksa. Sen sijaan tuommoseen mitsuun joutuu helposti sijoittamaan melkein tonnin. Voisi sanoa kuten erään foorumilaisen sigussakin, että kaikkeahan sitä rakentaisi kun vaan rahaa ja aikaa olisi. :lol:
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
koshh
Matalapaineturbo
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 10:49
Paikkakunta: Oravasaari

Viesti Kirjoittaja koshh »

Vähän menee asian vierestä, mut ei se oo niin justiinsa. Gm:n 10 pulttiset tossa on akseleina. Pannu on 6.2 nokivasara voimanpesä:D Onhan se vinssikin ostoslistalla, mutta ensin ostan kyllä sen lukon, koska tuli tossa viikonloppuna taas sen verran kirottua tota kitkalukkoa (eli siis ei mitään). Enemmin siitä kunnon lukosta on hyötyä nuissa paikoissa missä tulee ajeltua un vinssistä.
Saab 96 V4 Super -78
Saab 9000 Aero -95 VI**N TCS Steg X Evo
Saab 9000 2.0t -97
Saab 9000 2.0t -97
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

No niin takas asiaan.Itse olen ymmärtänyt että noita mun mainitsemiani turboja on monissa volvoissa.joten itse ainakin ajettelin seurailla volvolandian foorumia jos sieltä käytetty tärppäis.Se turbon vaihto vaan ei ole sit mikään bolt on,näin mulle valisti jcarlsson.No täytyyhän sitä tämmösen "käden" kuitenkin yrittää,jotta olis oma elämä tarpeeksi hankalaa ja vittumaista...

Ot:usko vaan,sitten kun olet siellä metsässä ja istut SYVÄLLÄ,kaipaat sitä vinssiä..
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Niin no, tuo TD04HL-18T #7 on käytökseltään varsin mukava ahdin, jos tyytyy noin 300hv+ tehoihin ja on valmis pieneen sovittamiseen. Tuolla 18T kompressoripuolella ei ole ihan niin yleinen kuin pienemmillä 16T tai 15G, mutta kyllä niitäkin myynnissä näkyy, tosin useammin ruotsin puolella. Nuo pienemmätkin kyllä piisaa sinne 300 tuntumaan.

Pakosarjan pulttijakohan tuossa #7 pesässä on sama kuin T3:ssa, mutta erimuotoisten nielujen takia on syytä laittaa välilaippa väliin tasoittamaan virtauksia. Öljynpaluu ja tulo ovat myös erilaisia kuin OG:n orggisahtimissa, mutta tulo on varsinkin helppo tehdä koska on banjoliitännällä. Myös downpipen liitos on erilainen, ns. "suoralla" pesällä ehkä helpompi tehdä kuin "vinolla" pesällä, mutta "vino" on parempi hukkaportin virtauksen kannalta.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Vastaa Viestiin