![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
99T Museopeli
Hienosti tuo on tehty,ei siinä mutta pienillä viilauksilla olisi viellä parempi.Esimerkiksi useampi kerros kiveniskua olisi saattanut lieventää.Tosin kuvat valehtelee.
Missä osat kävivät keltakylvyssä?Onko hintavaa?
Edit:Voi luoja,tuollahan oli oikein hyödyllisiäkin kuvia.Minne nuo hukkaportin putket menevät?Ylimmäiseen vissiin imusarjan paine,mutta entä alimmainen?Mikä tuon alimmaisen tarkoitus edes on?Mulla samanlainen portti,tosin hiukan viallinen.Saako uutta kalvoa tonne sisälle tiedätkö?
Missä osat kävivät keltakylvyssä?Onko hintavaa?
Edit:Voi luoja,tuollahan oli oikein hyödyllisiäkin kuvia.Minne nuo hukkaportin putket menevät?Ylimmäiseen vissiin imusarjan paine,mutta entä alimmainen?Mikä tuon alimmaisen tarkoitus edes on?Mulla samanlainen portti,tosin hiukan viallinen.Saako uutta kalvoa tonne sisälle tiedätkö?
Osien keltapassivointi maksoi 40e, mutta paikkaa en tässä julkisesti viitsi sanoa. YV:llä voi udella asiaa.
Tosiaan, noi hitsaussaumat ei paista tuolta luonnossa niin pahasti läpi. Ja eipä ne tuolta pyöränkoteloista pahemmin hyppää edes silmille.
-tuomas-
Tosiaan, noi hitsaussaumat ei paista tuolta luonnossa niin pahasti läpi. Ja eipä ne tuolta pyöränkoteloista pahemmin hyppää edes silmille.
-tuomas-
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
Mitä kaikkea tuohon hintaan sisältyi?tuomas kirjoitti:Osien keltapassivointi maksoi 40e, mutta paikkaa en tässä julkisesti viitsi sanoa. YV:llä voi udella asiaa.
Tosiaan, noi hitsaussaumat ei paista tuolta luonnossa niin pahasti läpi. Ja eipä ne tuolta pyöränkoteloista pahemmin hyppää edes silmille.
-tuomas-
Entä tiedätkö niistä hukkiksen putkista mitä tossa ylempänä kyselin?
Ohuempi putki on ilmajäähdytys ja pakosarjasta tuleva paksumpi on se paine.Suppari kirjoitti:Mitä kaikkea tuohon hintaan sisältyi?tuomas kirjoitti:Osien keltapassivointi maksoi 40e, mutta paikkaa en tässä julkisesti viitsi sanoa. YV:llä voi udella asiaa.
Tosiaan, noi hitsaussaumat ei paista tuolta luonnossa niin pahasti läpi. Ja eipä ne tuolta pyöränkoteloista pahemmin hyppää edes silmille.
-tuomas-
Entä tiedätkö niistä hukkiksen putkista mitä tossa ylempänä kyselin?
T. Pasi
99T-museopeli
Keltapassivointi sisälsi pelkästään hapotuksen ja passivoinnin. Itse hiekkapuhalsin osat ja kiillotin teräsharjalaikalla. Sanoivat kaverit että sellaiset alustamassanpeittämät osat maksaa sitten n kertaa enemmän.
Mutta oli kyllä ilo pultata ihan uuden näköistä osaa alustaan kiinni. http://www.elisanet.fi/~d616898/99turbo ... mage7.html
-tuomas-
Mutta oli kyllä ilo pultata ihan uuden näköistä osaa alustaan kiinni. http://www.elisanet.fi/~d616898/99turbo ... mage7.html
-tuomas-
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
Jepstuomas kirjoitti:Keltapassivointi sisälsi pelkästään hapotuksen ja passivoinnin. Itse hiekkapuhalsin osat ja kiillotin teräsharjalaikalla. Sanoivat kaverit että sellaiset alustamassanpeittämät osat maksaa sitten n kertaa enemmän.
Mutta oli kyllä ilo pultata ihan uuden näköistä osaa alustaan kiinni. http://www.elisanet.fi/~d616898/99turbo ... mage7.html
-tuomas-
Viimeksi muokannut ng900aero, Pe Loka 20, 2006 11:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuskimpa rikkoontuu asennettaessa.Samaa pinnoitetta käytetään tehtaalta saakka,hiekkasateesta ja muusta mekaanisesta kulutuksesta tuo rikki taitaa mennä.ng900aero kirjoitti:Aikalailla samannäköistä jälkeä tuli myös elektrolyysillä, eli tasan tarkkaan kaikki ruoste häipyi, joskaan en vaivautunut panostamaan maalattavien osien maalauspintaan, eli valumia on siellä täällä.tuomas kirjoitti:Keltapassivointi sisälsi pelkästään hapotuksen ja passivoinnin. Itse hiekkapuhalsin osat ja kiillotin teräsharjalaikalla. Sanoivat kaverit että sellaiset alustamassanpeittämät osat maksaa sitten n kertaa enemmän.
Mutta oli kyllä ilo pultata ihan uuden näköistä osaa alustaan kiinni. http://www.elisanet.fi/~d616898/99turbo ... mage7.html
-tuomas-
Itse tein nin että vedin 100% ruostettoman pinnan päälle ensin 2-3 kertaa sinkkimaalia, sitten pohjamaalia ja sitten vasta pintamaalit, eikä näytä ruostuvan
Mitään pultteja tai muttereita en vaivautunut käsittelemään koska olisi ollut aika turhaa, ruostuuhan nuo teidänkin pultit ajan kuluessa, ja tuo hieno pinoite on takuulla rikki jo siinä vaiheesssaa kun olette asentaneet akselin paikoilleen??
Anyway, upea projekti ja annan 9/10 pisteestä
Tässä olis vähän uusia kuvia. Pistettiin listaa puskuriin ja kylkiin, maskikin tuli kiinnitettyä.
http://www.elisanet.fi/tuomas.kivisto/9 ... index.html
http://www.elisanet.fi/tuomas.kivisto/9 ... index.html
99T-museopeli
Kekkasin että tollasella jollain verhon kanttinauhalla saa kivasti liimattua uuden kankaan noitten vanhojen paskasten C-pilariverhouksien päälle. Nauha makso joku 3,5e / 5metriä prismasta.
http://www.elisanet.fi/tuomas.kivisto/9 ... index.html
http://www.elisanet.fi/tuomas.kivisto/9 ... index.html
99T-museopeli