Paineistetussa järjestelmässä jäähdytinneste tulee sieltä läpi, mistä pääsee, eli kun sait yhden vuodon korjattua, tulee uusia niin kauan, kunnes koko järjestelmä on taas tiivis. Jäähdytinneste tulee vielä tavallista vettä helpommin läpi. Mulla vuotaa tarvikesyylärissä oleva lämpöanturin tulppa, orkkissyylärissä vuotaa kuskinpuolen pääty alhaalta. Lämpöanturin muovitulpan tilalle on haettu romikselta metallirunkoinen lämpöanturi, jolla vuodon saisi loppumaan, mutta kovasti kiinnostaa kokeilla korjata tuota orkkissyyläriä. Kerkesin nimittäin kiillottamaan syylärin yläpinnanj0ne kirjoitti:Pari päivää aikasemmin tuli letkuun vuoto, korjattiin se jonka jälkeen ilmeisesti syyläri rupesi vuotamaan. Voiko noissa olla joku yhteys?

Matti