Sivu 2/2

Re: ½miljoonan og900 ja sen veli

Lähetetty: Ti Kesä 29, 2010 22:13
Kirjoittaja Sapetti
Iivariin haettiin raadosta taakse molemmat ja eteen toinen jarru-setti, odottavat uusien palojen laittelua ja autoon asennusta.

Nyt paikallaan olevat olivat aivan ruosteessa, raadosta otetut lähestulkoon ruosteettomat (näyttivät olevan orkkissatulat)!

Luovuttajasta tarttui mukaan myös virranjakajan kansi, pyörijä ja "suojamuovikupu" (vai mikä se oli) + bougicordin tulpanjohdot. V-jakajan ja puolan välinen johto hajosi :oops: - mutta eiköhän siihen voi tarvikejohdon jättää vaikka bc:t heittäisikin jakajalta eteenpäin.

Uutta pakoputkea pitäisi vielä hakea ja loppuviikosta pulttailla jarrut+piuhat+röörit paikoilleen.


Vkl jälkeen sitten kyselemään leimaa, jos katsastuskonttorin setä ei suutu happamista takakaarista (niistä jotka ovat saaneet ruostua muovisysteemeiden alla ja siitä eteenpäin).

Re: ½miljoonan og900 ja sen veli

Lähetetty: Ti Heinä 06, 2010 16:03
Kirjoittaja Sapetti
Ja takajarrujen liukutapit tuntuvat olevan turhan tiukassa, eivät tahdo millään aueta :evil:

Re: ½miljoonan og900 ja sen veli

Lähetetty: Ma Heinä 12, 2010 09:56
Kirjoittaja Sapetti
Iivariin vaihdettu kolmeen kulmaan satulat + palat (yhdet vaihdettu hieman aiemmin). Pari tulpanjohtoa uusittu, vaihdettu vuotava alipaineletku ja haettu leima.

Nyt jää vähäksi aikaa muiden kiireiden takia projekti lepäämään (käyttöön).


Mikähän letku mahtaa olla venttiilikopasta imupuolelle tuleva pienempi letku?