Noihin vanteisiin kannattaa ehdottomasti koettaa löytää ne alkuperäiset keskikapselit. Tulee melkein aluvannemainen ilme noihin -84 vakiovanteisiin.mulletti kirjoitti:Joo, 15" vanteet ois tuossa nyt tallilla, ajan henkeen passelit. Kesäpyörille vissiin vaihdetaan ne.
Saab 99 GL -84
Re: Saab 99 GL -84
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Saab 99 GL -84
Ostoilmoitus tuosta vaijerista on ja tasan yksi tarjous tuli. Liekö sitten pihtaavat osiaan?jt kirjoitti:Luulis noita olevan purkuosina paljonkin tarjolla. Itse en ole edes viitsinyt tarjota missään/minnekään, kun tuntuu kaikilta löytyvän 99-osaa nurkista...
Vanteen keskiöitäkin saa tarjota...
Jetzt: BMW E30 cabriolet, MB 280SE & Saab 99
Re: Saab 99 GL -84
Omaan tein tonne moottorin vastakkaiseen päähän kuulalaakeroinnin. Loppui ne jurinat. Tosin parhaaseen lopputulokseen pääsy edellytti myöskin roottorin vaihtoa vähemmän kuluneella tapilla varustettuun... Se alkuperäinen liukulaakerointi kuluu ajanmyötä väljäksi ja moottorin kanssa pelautuminen saattaa hillitä meteliä vähäksi aikaa, kunnes taas mellakka alkaa uudestaan.jt kirjoitti: Täysin jurinavapaata lämppärin moottoria en tosin ole pitkään aikaan tavannut.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01