Saab 99 GL -84

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Avatar
tsaarela
"Hölösuu"
Viestit: 3349
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Saab 99 GL -84

Viesti Kirjoittaja tsaarela »

mulletti kirjoitti:Joo, 15" vanteet ois tuossa nyt tallilla, ajan henkeen passelit. Kesäpyörille vissiin vaihdetaan ne.
Noihin vanteisiin kannattaa ehdottomasti koettaa löytää ne alkuperäiset keskikapselit. Tulee melkein aluvannemainen ilme noihin -84 vakiovanteisiin.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
mulletti
"Kaasari"
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Loka 26, 2009 21:02
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Saab 99 GL -84

Viesti Kirjoittaja mulletti »

jt kirjoitti:Luulis noita olevan purkuosina paljonkin tarjolla. Itse en ole edes viitsinyt tarjota missään/minnekään, kun tuntuu kaikilta löytyvän 99-osaa nurkista...
Ostoilmoitus tuosta vaijerista on ja tasan yksi tarjous tuli. Liekö sitten pihtaavat osiaan?

Vanteen keskiöitäkin saa tarjota...
Jetzt: BMW E30 cabriolet, MB 280SE & Saab 99
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10295
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Saab 99 GL -84

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

jt kirjoitti: Täysin jurinavapaata lämppärin moottoria en tosin ole pitkään aikaan tavannut.
Omaan tein tonne moottorin vastakkaiseen päähän kuulalaakeroinnin. Loppui ne jurinat. Tosin parhaaseen lopputulokseen pääsy edellytti myöskin roottorin vaihtoa vähemmän kuluneella tapilla varustettuun... Se alkuperäinen liukulaakerointi kuluu ajanmyötä väljäksi ja moottorin kanssa pelautuminen saattaa hillitä meteliä vähäksi aikaa, kunnes taas mellakka alkaa uudestaan.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin