Saab 9-3 rakentelua

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Loyal
"Viggen"
Viestit: 507
Liittynyt: La Loka 15, 2011 15:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saab 9-3 rakentelua

Viesti Kirjoittaja Loyal »

Lasit tummennettu. Takalasi 20% takasivut 35% etulasit 70%

Kuva
Kuva
Viimeksi muokannut Loyal, Pe Loka 25, 2013 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Loyal
"Viggen"
Viestit: 507
Liittynyt: La Loka 15, 2011 15:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saab 9-3 rakentelua

Viesti Kirjoittaja Loyal »

Tuli kokeiltua hongkongin kumimaalia :) Hieman liian tummaa tavaraa letkuihin
verrattuna. Putken kiinnikekorva on muutenkin rikki ja suunnitelmissa tilata
alumiininen putki tuon tilalle.

Kuva
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
93TJb
Matalapaineturbo
Viestit: 191
Liittynyt: Su Elo 07, 2011 20:18
Paikkakunta: Kempele

Re: Saab 9-3 rakentelua

Viesti Kirjoittaja 93TJb »

Tulipahan nyt lopullinen päätös että omatki etulasit pitää vetästä 70 tai 50 kalvolla. Oikeen asiallisen näköstä !
9000 cs -94 stage?
9-5 - 98 stage 1
9000 cse - 97 varaosapeli
#5903
Tech 2 hommat
T5 , 7 ja 8 ohjelmointia
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: Saab 9-3 rakentelua

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

onko laki muuttunut että saa olla kalvot etulaseissakin?

sori ot kysymys.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Saabinsti
"Hölösuu"
Viestit: 2397
Liittynyt: To Touko 13, 2004 19:47
Paikkakunta: Suomi

Re: Saab 9-3 rakentelua

Viesti Kirjoittaja Saabinsti »

Ei saa olla edessä kalavoja.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10

#2713
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: Saab 9-3 rakentelua

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

selevä
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Loyal
"Viggen"
Viestit: 507
Liittynyt: La Loka 15, 2011 15:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saab 9-3 rakentelua

Viesti Kirjoittaja Loyal »

Joo eteen ei saa laittaa edes väritöntä kalvoa, mutta tota ei kukaan huomaa
kun kalvo on tosi haalea. Se tekee laseista vaan peilaavan lähinnä, niin siksi
näyttää tummemmalta. Valoisalla kelillä ei kalvoa huomaa. Myöhemmin laitan vielä tuulilasin.
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Loyal
"Viggen"
Viestit: 507
Liittynyt: La Loka 15, 2011 15:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saab 9-3 rakentelua

Viesti Kirjoittaja Loyal »

Poikkituki sai hopeen värin mustan sijasta. Samalla myös kaasuläppäkotelon
imuputki ja kobralle tuleva putki sai värin :)

Kuva
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Loyal
"Viggen"
Viestit: 507
Liittynyt: La Loka 15, 2011 15:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saab 9-3 rakentelua

Viesti Kirjoittaja Loyal »

Muutama foto lisää. Näissä kuvissa huomaa juuri tuon etulasien tummennuksen erot. Ekassa kuvassa näyttää aika pirun tummalta, keskimmäisessä taas ei. Kun lasia katsoo suoraan sivulta, ei tummennusta juuri huomaa. Viistosta taas näyttää tummemmalta.

Kuva
Kuva
Kuva
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Rassaabi
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: To Syys 19, 2013 16:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Saab 9-3 rakentelua

Viesti Kirjoittaja Rassaabi »

näppärän näkönen! mutta etupää huutaa madallusta, esim. se 30mm mitä mainitsis tässä ennen, mutta mielestä takapää näyttää ihan hyvälta ilman. Ja se pulma tulee siihen jos madallat takapään että kun jengi takapenkillä niin pienestäki töyssyst/kuopast ym. niin kivasti kaareen ottaa (itellä se vika)
Saab 9-3 -01 BioPower 2.0t ~250 hv.
Loyal
"Viggen"
Viestit: 507
Liittynyt: La Loka 15, 2011 15:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saab 9-3 rakentelua

Viesti Kirjoittaja Loyal »

Joo toi perä on hieman matalemmalla, tosin kontissa joku 40kg painoa.
Madallusta ens kesänä vasta, luultavasti se eibachin sarja.
Nyt 260tkm ajetut jouset alla :lol:
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Loyal
"Viggen"
Viestit: 507
Liittynyt: La Loka 15, 2011 15:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saab 9-3 rakentelua

Viesti Kirjoittaja Loyal »

Tuli vaihettua raitisilmasuodatin ja oli vissii ihan aiheellista vaihtaa :)

Kuva
Kuva
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Loyal
"Viggen"
Viestit: 507
Liittynyt: La Loka 15, 2011 15:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saab 9-3 rakentelua

Viesti Kirjoittaja Loyal »

Tuli tilattua kumho (marshall) 225/40/18 nastarenkaat hintaan 568€ rengas turusta.
ei pahan hintaiset mielestäni.
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
cossucola
"Ruisku"
Viestit: 147
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2012 08:09

Re: Saab 9-3 rakentelua

Viesti Kirjoittaja cossucola »

Luin ensin et 568€/rengas turusta, eli päälle 2000€ /sarja. :lol:

Mut varmasti ajaa asiansa, varmasti hinta/laatu suhteeltaan hyvä rengas. Ite suunnitellu Bf goodrich G-stud ostoa tonnariin. Ei pärjänny TM:n testissä mut saanu hyviä arvioita käyttäjiltä.
Saab 9000 CDE -97 2.3TA Syssyllä 2016
Skooda Octavia 1,9tdi AHF -00
..
EX Saab 9000 CSE -96 2.3TA "anniversary" Kesällä 2018
EX - Saab 9000 CS -97 2.0t stg5 Kesällä 2014
EX - Saab 9000 CD -95 2.3T Norjassa kesällä 2012
Loyal
"Viggen"
Viestit: 507
Liittynyt: La Loka 15, 2011 15:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saab 9-3 rakentelua

Viesti Kirjoittaja Loyal »

Joo sorry. Oon vasta 35v enkä osaa yhdyssanoja :) Koulut tuli käytyä vähän miten sattu...
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Vastaa Viestiin