
Saahan sitä kummastella kun ei lämppärin rupeli ala pyöriä vaikka tekis mitä, nuo kaks säädintä on sittenkin pelkästään ilmastoinnille.. Toisesta ensin sisäpuhallin käyntiin ja sitten toisesta nupista säädetään kompuran tehoja

No, enempi paneutumista asiaan ja se lämppärin moottori ohjautuu lämmönsäätimellä
http://www.jaimekop.com/2012/02/w108w109-heater-levers/
No saatte arvata että liikkuiko ykskään hantaaki mihinkään reilun 10 vuoden seisonnan jälkeen.
Purin kojelautaa ja lopulta kaiuttimen reiästä pääsin käsiksi puhallinta ohjaavaan systeemiin

Käsi ruvella sain rapsuteltua santapaperilla kontatkit puhtaaksi ja aikani nitkuti & öljykäsittelyllä alkoi vivut liikkua ja puhaltimesta löytyi kaikki kolme nopeutta

Kuskinpuolen lämmönsäätöhana on jumissa, ei lähtenyt kohtuudella liikkumaan enkä uskalla vääntää sitä sieltä hanasta pihdeillä ettei ala vuotamaan, vänkärin lämmönsäätöhana sen sijaan lähti liikkeelle ihan rasvaamalla ja pienellä nitkutuksella joten riittänee kesäkäyttöön tuokin lämpöteho.