http://i187.photobucket.com/albums/x109 ... 851726.jpg
Katto se taitaa vähän peilata/siinä on tekemistä, mutta ei tuo peräosa muuten paha ole.
Nyt on sitten kytkimen pääsylinteri paikoillaan ja kytkin ilmattu. Se sähkövika oli niinkin mahdoton, että yksi liitin oli huonossa kunnossa, niin virtaa ei tullut virtalukkoon asti. Sitten kai se oli koeajon aika: puukehikko purkaa kabiinista, kuskin penkki paikoilleen ja kone tulille... eikää vaihteita tahdo löytyä.. ainakaan 1. ja 3. vaihdetta. katseltiin siinä miehissä sitten, että melko horot on nuo vaihdevivuston nivelet. Jospa siinä olisi syy. Nyt se vivusto sitten vihdoin lähti irti, kun näytti lekaa jumineille kartiotapeille:
http://i187.photobucket.com/albums/x109 ... 851724.jpg
Sitten uusi koeajo yritys: ykkönen silmään laatikon päästä, auto käyntiin ja menoks.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ne vaihdevivuston nivelethän on samanlaisia kuin kuupassa:
http://i187.photobucket.com/albums/x109 ... 851728.jpg
Oisko kellään tietoa, onko noita mahdollista saada uusia?? jos ei, onko kellään tarjota käyttämättömiä/hyväkuntoisia? Myös ehjille kartiotapeille olisi tarvis.
Tuo vaihdekepin mekanismi tuli tänään purettua, putsattua, rasvattua ja kasattua:
http://i187.photobucket.com/albums/x109 ... 851736.jpg
Löytyihän se pakin rajoitinjousikin siitä, nyt kun vivusto oli pöydällä tarkemmassa syynissä. Se oli vain ollut vääntynyt/väännetty pois käytöstä. Tuohon kun vielä lisää sen, että nuo nivelet on aivan entiset, ei ole ihme että on ajossa saanut aikasemmin arpoa onko sitä yrittämässä 2. vaihdetta vai pakkia päälle ykkösen jälkeen.