Riston vanhojen Saabien projektit!
-
KVikstedt
- "Tuplakaasari"
- Viesti:
Re: Riston vanhojen Saabien projektit!
Risto, nämä sinun tarinasi ovat kyllä maan parhaita ja hauskimpia, lisäksi on mielenkiintoista seurata harrastajan ahkeraa touhuilua noiden 'ikiliikkujien' parissa. Parasta jatkoa toivottaen, Kaitsu Hvinkäältä.
Re: Riston vanhojen Saabien projektit!
Kiitos ”Kaitsu” kannustuksesta!
Minulla tämä askartelu käsillä antaa nautintoa näihin vanhan miehen päiviin. En ole taas aikoihin päässyt tästä tahtari-projektistani kirjoittelemaan. Mutta nyt on se hetki, että ensiviikolla alkaa tapahtumaan. Sain naapuristani työtilan käyttööni. Nyt työmatka ”pajalle” on vain kadun ylitys, olen oikein onnellinen naapurini kannustuksesta harrastukseeni.
Olen kyllä tämän kevään kuitenkin kasannut ja kerännyt erilaista tarvitsemaani materiaalia oikein menestyksellisesti!
Siirrän tahtarin viikon alussa toisen naapurin tallista tähän uuteen työtilaan. Olen jo hankkinut äänieristystarvikkseita ja niiden laitolla tämä nyt starttaa! Niinkuin vanha sanonta kertoo, että ”perästä kuuluu”!
Olen kyllä tämän kevään kuitenkin kasannut ja kerännyt erilaista tarvitsemaani materiaalia oikein menestyksellisesti!
Siirrän tahtarin viikon alussa toisen naapurin tallista tähän uuteen työtilaan. Olen jo hankkinut äänieristystarvikkseita ja niiden laitolla tämä nyt starttaa! Niinkuin vanha sanonta kertoo, että ”perästä kuuluu”!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen