Riston vanhojen Saabien projektit!

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
KVikstedt
"Tuplakaasari"
Viesti:

Re: Riston vanhojen Saabien projektit!

Viesti Kirjoittaja KVikstedt »

Risto, nämä sinun tarinasi ovat kyllä maan parhaita ja hauskimpia, lisäksi on mielenkiintoista seurata harrastajan ahkeraa touhuilua noiden 'ikiliikkujien' parissa. Parasta jatkoa toivottaen, Kaitsu Hvinkäältä.
ristos
"Saabisti"

Re: Riston vanhojen Saabien projektit!

Viesti Kirjoittaja ristos »

Kiitos ”Kaitsu” kannustuksesta! :D Minulla tämä askartelu käsillä antaa nautintoa näihin vanhan miehen päiviin. En ole taas aikoihin päässyt tästä tahtari-projektistani kirjoittelemaan. Mutta nyt on se hetki, että ensiviikolla alkaa tapahtumaan. Sain naapuristani työtilan käyttööni. Nyt työmatka ”pajalle” on vain kadun ylitys, olen oikein onnellinen naapurini kannustuksesta harrastukseeni.

Olen kyllä tämän kevään kuitenkin kasannut ja kerännyt erilaista tarvitsemaani materiaalia oikein menestyksellisesti! :D

Siirrän tahtarin viikon alussa toisen naapurin tallista tähän uuteen työtilaan. Olen jo hankkinut äänieristystarvikkseita ja niiden laitolla tämä nyt starttaa! Niinkuin vanha sanonta kertoo, että ”perästä kuuluu”! :saab:
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Vastaa Viestiin