Tammen 9000CS ja 9-3 SC TTiD Aero ja exät Ng900 sunbeach avo ja ng9-3 CAB

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7910
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Tammen 9000CS ja 9-3 SC TTiD Aero ja exät Ng900 sunbeach avo ja ng9-3 CAB

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Tuossa vielä video siitä vesipumpusta, ihme ettei enempää vuotanu :facepalm_man:
https://imgur.com/a/5sThTYw
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Vastaa Viestiin